Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:02:56 GMT

نفرات برتر اردوی تیم ملی تکواندو مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۶۰۳

نفرات برتر اردوی تیم ملی تکواندو مشخص شدند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های یک روزه تکواندو سبک هیانگ (ITF) انتخابی تیم ملی و اردوی منتخبین، شامگاه دوشنبه به اتمام رسید.

در بخش جوانان در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدیار یزدانی از البرز، در وزن ۵۰ کیلوگرم پارسا ظاهری از کردستان، در وزن ۵۵ کیلوگرم هورام رحمانی از کردستان، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محمدحسنی از کرمان، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد سهند نواگه از کردستان، در وزن ۷۰ کیلوگرم علی نیک جویان از کهکیلویه و بویر احمد، در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم علی بسطامی از کهکیلویه و بویر احمد به عنوان نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بزرگسالان نیز در وزن ۵۸ کیلوگرم امیرحسین میرحاج از اصفهان و محمد فرهمند از البرز، در وزن ۶۴ کیلوگرم سعید طالبی از اصفهان، در وزن ۷۰ کیلوگرم کیهان شریعتی از کردستان، در وزن ۷۶ کیلوگرم علی توری از البرز، در وزن ۸۲ کیلوگرم امیر قربانی از تهران و در وزن مثبت ۸۲ کیلوگرم امیر لطفی البرز نفرات برتر شناخته شدند که به اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

نفرات برتر مشخص شده رقابت‌های تکواندو سبک هیانگ (ITF) این ۲ رده سنی از روز چهارم تا ۱۴ اردیبهشت به میزبانی خانه تکواندو سنندج به مدت ۱۰ روز در اردوی آمادگی حضور پیدا می‌کنند.

در همین راستا چهار تکواندوکار کردستانی پیش‌تر از سوی فدراسیون تکواندو کشور به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور دعوت شده اند.

کاروان غرابی، نریمان عبدی زاده، پارسا ظاهری و پویان سلیمانی نفرات دعوت شده به نمایندگی از کردستان به اردوی تیم ملی تکواندو هستند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «آویسپا فوکوئاکا» ژاپن امروز چهارشنبه در رقابت‌های جام حذفی امروز ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف تیم «ماتسوموتو یاماگا» خواهد رفت.

در لیست اعلام شده از سوی تیم آویسپا برای این دیدار شهاب زاهدی حضور ندارد. زاهدی از زمان پیوستنش به آویسپا یکی از نفرات تأثیرگذار در این تیم بوده است و توانست خیلی خود خود را در ترکیب اصلی جا دهد اما از آنجا که «ماتسوموتو یاماگا» در لیگ دسته سوم ژاپن (جی لیگ ۳) حضور دارد سرمربی تیم ترجیح داده است از نفرات اصلی در این مسابقه استفاده نکند.

کد خبر 6080863

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!