Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صبح امروز پیامک‌هایی از سوی اپراتور همراه اول به شماری از مشترکان تلفن همراه ارسال شد که مبالغی را به عنوان بدهی آنها اعلام می‌کرد، درحالیکه این کاربران هیچ بدهی نداشتند و همراه اول برای پیگیری این مشکل، وارد عمل شد.

به گزارش ایرنا، در پیامکهای ارسالی به برخی مشترکان همراه اول، مهلتی برای پرداخت بدهی تعیین شده و ارتباط برخی مشترکان دیگر نیز قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق حکایت از اختلال اندکی در سیستم شرکت همراه اول داشت که به سرعت از سوی مسئولان فنی برطرف شد.

قرار است برای افرادی که این پیامک ها را دریافت کردند، طی امروز پیامک اصلاحی ارسال شود و خطوط تلفنشان پس از یک‌بار خاموش و روشن کردن دستگاه وصل خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیامک همراه اول مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سعید اسماعیلی، با اشاره به وزش باد شدید در سطح شهر قم برای اویل امشب، از بارش پراکنده باران در این مدت خبر داد.


وی آسمانی قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک را پدیده جوی امروز و فردا دانست.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان سرعت وزش باد شدید عصر امروز در قم و برخی مناطق استان را حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و افزود: سرعت وزش باد فردا همچون امروز به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


اسماعیلی با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۷ درجه بالای صفر برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۱ درجه افزود: دمای هوای قم فردا با کاهش ۷ درجه به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم