Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: ظرفیت تصفیه ۶ تصفیه خانه فاضلاب در استان، بالغ بر ۱۸۷ هزار و ۳۶۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی با اشاره به اینکه جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب استان ۷۰ درصد است، اظهار کرد: این در حالی است که متوسط جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب در کشور ۲۴ درصد و میانگین جمعیت زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب در کشور نیز ۴۸ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو تصفیه خانه فاضلاب بیجار و یاسوکند در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید، تصریح کرد: همچنین ۳ تصفیه خانه در شهرهای دیواندره، دهگلان و کامیاران نیز در دست ساخت است که با افتتاح این ۵ تصفیه‌خانه جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب در استان ۱۴.۵ درصد افزایش و به ۸۴.۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان افزود: همچنین ۳ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای سنندج، سقز و مریوان در دست ارتقاء می باشد که با ارتقای این تصفیه خانه ها، کیفیت خدمات و تصفیه فاضلاب در این  شهرها نیز رشد چشمگیری خواهد ریافت.

محمدی یادآور شد: تعداد انشعابات فاضلاب در شهرهای استان ۳۵۲ هزار و ۵۵۰ فقره و طول کل شبکه و خطوط انتقال فاضلاب نیز ۱۹۲۶.۸ کیلومتر است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 شرکت آب و فاضلاب روز استان فاضلاب تصفیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان

 احمد فعله گری گفت: از میزان مصرف گاز ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ استان کردستان  ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان مصرف کل استان در سال ۱۴۰۱ معادل را ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این رقم با مقایسه مصرف ۲ سال متوالی افزایش مصرف ۱ و ۶ دهم درصد را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاهاست که شرکت گاز استان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال