Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به رفتارهای باشگاه الاهلی عربستان در بلیت فروشی و همچنین رفتار بازیکنان این تیم در شادی پس از گل، نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

متن نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس به AFC به شرح زیر است:

لیگ قهرمانان 2019 آسیا – مسابقه الاهلی عربستان – پرسپولیس ایران

22 آوریل 2019

اعتراض پرسپولیس علیه رفتار غیر اخلاقی الاهلی عربستان

جناب آقای سعید المصری، ناظر محترم مسابقه فوق

مطابق با نامه قبلی ما در تاریخ 21 آوریل 2019 با موضوع مورد اشاره، مایل هستیم اعلام کنیم؛ مشکل بلیت فروشی در روز مسابقه همچنان ادامه پیدا کرد و تیم الاهلی یک بار دیگر به قول و تعهد خود عمل ننمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بلیت فروشی در صبح روز مسابقه آغاز نشد.

همانطور که به خوبی شاهد بودید، الاهلی، بلیت فروشی را بعد از ساعت 15 آغاز کرد و این خود شما بودید که شخصا تصمیم گرفتید برای حل مشکل به استادیوم بروید. شما شاهد بودید که تعداد کثیری از طرفداران مجبور شدند هوای گرم را برای ساعت‌ها تحمل کنند تا موفق به تهیه بلیت شوند.

مورد دومی که مورد اعتراض ما قرار دارد، بی‌احترامی فاحش و آشکار نسبت به قوانین و مسئولیت‌های اخلاقی توسط بازیکنان الاهلی در شادی پس از گل است.

بازیکنان الاهلی پس از آن که گل اول خود را به ثمر رساندند به سمت تماشاگران ما رفتند و مرتکب رفتارهای غیر قابل قبول شدند. ما قویا بر این اعتقاد هستیم که چنین رفتاری موجب خدشه‌دار شدن وجهه، اعتبار و شهرت لیگ قهرمانان آسیا است و ما امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام مناسب قانونی و انضباطی علیه این گونه رفتار، داشته باشد.

همچنین از فدراسیون فوتبال ایران درخواست می‌شود، نامه ما را به کمیته‌های مزبور در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع دهد.

با تقدیم احترام

ایرج عرب

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

/ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان