Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيد باقر فتاحي عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون مجموع تسهيلات پرداختي بانک توسعه تعاون در طرح ملي اشتغال پايدار روستايي را 14500ميليارد ريال اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون پيش از ظهر امروز که در کارگاه آموزشي مديران ستادي و استاني بانک توسعه تعاون سخن مي‌گفت بابيان اين‌که بانک توسعه تعاون يکي از بانک‌هاي موفق عامل در اجراي طرح ملي اشتغال پايدار روستايي بوده است گفت: بانک توسعه تعاون در قالب 19هزار فقره تسهيلات پرداختي در طرح ملي اشتغال پايدار روستايي زمينه‌ساز کمک به ايجاد 37هزار شغل جديد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحي نظارت قبل، حين و بعد از پرداخت تسهيلات اعتباري توأم بااعتبار سنجي صحيح و تشخيص اهليت مشتريان باعث هدايت صحيح تسهيلات اعتباري امکان کنترل و نظارت بهتر و بيشتر و احصاي نتايج و بررسي اثربخشي آن با توجه به اهداف تعيين‌شده مي‌باشد.
عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون ضمن اشاره به انضباط مالي بانک در سال 97و رشد 40درصدي منابع سپرده‌اي اين بانک، يکي از اقدامات درخور توجه در سال گذشته را که مرهون حمايت دولت و مجلس صورت گرفته است موضوع افزايش سرمايه بانک در قالب بودجه سال 1398بوده است. وي قرارداد عامليت با صندوق توسعه ملي و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارتخانه و ساير دستگاه‌هاي اجرايي را يک فرصت مناسب براي توسعه فعاليت اين بانک دانست و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان يک بانک دولتي، توسعه‌اي و تخصصي مي‌بايست نسبت به استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود اقدام نمايد. بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال پايدار روستايي 14500ميليارد ريال تسهيلات پرداخت‌نموده است
سيد باقر فتاحي عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون مجموع تسهيلات پرداختي بانک توسعه تعاون در طرح ملي اشتغال پايدار روستايي را 14500ميليارد ريال اعلام کرد.
عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون پيش از ظهر امروز که در کارگاه آموزشي مديران ستادي و استاني بانک توسعه تعاون سخن مي‌گفت بابيان اين‌که بانک توسعه تعاون يکي از بانک‌هاي موفق عامل در اجراي طرح ملي اشتغال پايدار روستايي بوده است گفت: بانک توسعه تعاون در قالب 19هزار فقره تسهيلات پرداختي در طرح ملي اشتغال پايدار روستايي زمينه‌ساز کمک به ايجاد 37هزار شغل جديد شد.
فتاحي نظارت قبل، حين و بعد از پرداخت تسهيلات اعتباري توأم بااعتبار سنجي صحيح و تشخيص اهليت مشتريان باعث هدايت صحيح تسهيلات اعتباري امکان کنترل و نظارت بهتر و بيشتر و احصاي نتايج و بررسي اثربخشي آن با توجه به اهداف تعيين‌شده مي‌باشد.
عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون ضمن اشاره به انضباط مالي بانک در سال 97و رشد 40درصدي منابع سپرده‌اي اين بانک، يکي از اقدامات درخور توجه در سال گذشته را که مرهون حمايت دولت و مجلس صورت گرفته است موضوع افزايش سرمايه10هزار ميليارد ريالي اين بانک در قالب بودجه سال 1398بوده است. وي قرارداد عامليت با صندوق توسعه ملي و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارتخانه و ساير دستگاه‌هاي اجرايي را يک فرصت مناسب براي توسعه فعاليت اين بانک دانست و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان يک بانک دولتي، توسعه‌اي و تخصصي مي‌بايست نسبت به استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود اقدام نمايد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی نوری نژاد از جذب 312 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته 312 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 75 نفر در این شهرستان جذب شد.

 

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل 23 میلیارد و 18 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، 8 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، 20 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18، بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، 72 میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، 81 میلیارد و 750 میلیون ریال بنیاد برکت و 68 میلیارد ریال از محل کمکهای فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.



وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای 75 بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخشهای زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه ها شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی