Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور در قزوین در هفتم اردیبهشت ماه خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمید زینالی صبح امروز با اشاره برگزاری مراسم‌گرامی‌داشت روز دامپزشک در استان اظهار داشت: آخرین شنبه ماه آوریل «7 اردیبهشت ماه» از سوی مجامع بین المللی تحت عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است که هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شعار روز جهانی دامپزشکی در سال 2019 «ارزش و جایگاه واکسیناسیون» است و با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده و عدم مشاهده بیماری آنفلوانزا در استان طی سال گذشته، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

اعتبار توسعه فعالیت‌های دامپزشکی در استان البرز تامین می‌شودرئیس سازمان دامپزشکی: 24 هزار راس دام سبک و سنگین در سیل اخیر کشور تلف شدند

زینالی بیان کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور وتعدادی از ادارات کل، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت خانه‌های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی، روز شنبه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 13 در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور، خوشبختانه در یکسال گذشته با همکاری مدیران واحدهای پرورش طیور، انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری آنفلوانزا و رعایت ضوابطبیوسکیوریتی موردی از بیماری آنفلوانزا در استان قزوین مشاهده نشد.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی

(تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی