Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:26:08 GMT

54 میلیارد ریال کمک برای سیلزدگان در خراسان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۸۵۴

54 میلیارد ریال کمک برای سیلزدگان در خراسان جمع آوری شد

مجتبی محمودی روز سه شنبه در نشست خبری پیرامون اجرای تئاتر 'باغ خونی' به نفع سیلزدگان در موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی در مشهد افزود: از این میزان 14 میلیارد ریال کمک نقدی و 40 میلیارد ریال کمکهای کالایی است.
وی گفت: همچنین تاکنون هزار و 500 میلیارد ریال وجه نقد برای کمک به سیلزدگان از سوی مردم به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* نمایش باغ خونی به نفع سیلزدگان
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی نیز در این نشست گفت: نمایشی با عنوان 'باغ خونی' به سفارش این موسسه برای دومین مرتبه در طول ماه مبارک رمضان امسال در سالن جدید موزه زنده زیارت مشهد اجرا و عواید حاصل از آن به سیلزدگان اختصاص می یابد.
محمدعلی چمی گوی افزود: این نمایش دی ماه پارسال طی 10 شب در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا داشت که در این مدت پنج هزار و 700 نفر آن را تماشا کردند و از این تعداد 40 درصد برای نخستین بار تماشاگر نمایش صحنه ای بودند.
وی ادامه داد: همزمان با اجرای نمایش 'باغ خونی' سالن جدید موزه زنده زیارت نیز با گنجایش 150 نفر به صورت رسمی افتتاح می شود.
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: اجرای نمایش 'باغ خونی' با حمایت انجمن هنرهای نمایشی کشور و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صورت می گیرد تا عواید حاصل از آن طی 25 روز اجرا به نفع سیلزدگان از طریق جمعیت هلال احمر به مناطق سیلزده ارسال شود.
کارگردان نمایش 'باغ خونی' نیز در این نشست گفت: این نمایش در قالب یک درام خانوادگی بیانگر واقعه گوهرشاد در مشهد مقدس است.
امیر بشیری افزود: نویسنده این نمایش محمد نقایی است و بازیگران مطرح کشور شامل پرویز فلاحی ‌پور، کامران تفتی، سعید صادقی محمد الهی، امیر محاسبتی، جلال کریم‌ زاده، جواد محمدزاده، زهره مرادی، محبوبه سلطانی، مجید بخششیان، مهشید شریفی، احسان امیرپور، مهران مطیع و سجاد انتظاری در آن نقش ایفا کرده اند.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آستان قدس رضوی تئاتر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد