Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:30:38 GMT

گاز اداره ها و ایستگاه های سی ان جی شرق گیلان قطع است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۸۵۵

گاز اداره ها و ایستگاه های سی ان جی شرق گیلان قطع است

به گزارش ایرنا، حسین اکبر روز سه شنبه در جلسه کمیته بحران شرکت گاز گیلان با اشاره به شکستگی خط انتقال اصلی گاز شرق استان در چندین روز قبل افزود: قبل از وقوع حادثه با دوراندیشی و پیش بینی رویداد، کمیته مدیریت بحران شرکت گاز تشکیل و سناریوهای مختلف در صورت پارگی لوله انتقال به منظور پایداری جریان گاز مشترکان استان مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به ستاد بحران استانداری و مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از حادثه، خط انتقال گاز در دو طرف رودخانه مسدود و سپس گاز شهر سنگر و سایر شهرهای تابعه شهرستان رشت، از سمت رشت و شهرهای شرقی استان از آستانه اشرفیه تا چابکسر از طرف استان مازندران گازرسانی شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر بدلیل شرایط جوی و ورود سامانه هوای سرد و به منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی، گاز ایستگاه های CNG شرق استان و تمامی ادارات این شهرها تا فردا قطع است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه مسئولان استانی و شرکت ملی گاز، جریان گاز برای همه مشترکان استان پایدار بماند.
به گزارش ایرنا، به علت بالا آمدن آب رودخانه سفیدرود طی چندین روز گذشته خط لوله 30 اینچ انتقال گاز در مسیر رودخانه، محدوده پایین دست سد سنگر دچار پارگی و نشت شده است. گیلان دارای یک میلیون و 50 هزار مشترک گاز است که شرکت گاز گیلان با اقدامات انجام شده مانع از قطع گاز حدود 400 هزار مشترک شد.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان استان مازندران شرکت ملی گاز گاز مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطعی گاز در ارومیه
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت