Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@22:03:12 GMT

وزیر دفاع ایران وارد روسیه شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۸۹۰

به گزارش الف، امیر سرتیپ حاتمی در این سفر که به دعوت رسمی ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه صورت گرفته است، علاوه بر سخنرانی در هشتمین کنفرانس امنیتی مسکو با همتای روسی خود دیدار و مذاکره خواهد کرد.

دیدار و گفت و گو پیرامون مسائل دوجانبه منطقه‌ای و بین المللی با مقامات کشورهای مختلف  از دیگر برنامه های  وزیر دفاع در این سفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی مسائل مربوط به صلحبانی، گسترش همکاری های نظامی، امنیت منطقه‌ای در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین نیز از دیگر موضوعاتی است که در نشست امنیتی مسکو بررسی می شود.

هشتمین کنفرانس امنیتی  مسکو با حضور بیش از هشتاد کشور از اقصی نقاط مختلف  از سوم تا پنجم اردیبهشت در مسکو برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه

تین نیوز

فرو ریختن یک پل روگذر ریلی در روسیه منجر به جان باختن یک زن و مصدومیت چند فرد دیگر شده در شهر کوچک ویازما واقع در غرب روسیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز،  گفته می شود ریزش این پل همچنین آسیب جدی به خط لوله امتقال گاز منطقه اسمولنسک وارد آورده که در پی آن، گاز شهری بیش از ۸ هزار خانوار قطع شده است.

بنا بر اعلام پلیس محلی، دلیل این میزان آسیب وارد شده، حضور چند خودرو روی پل به هنگام تخریب بوده که منجر به وارد آمدن آسیب جدی به خط ریلی راه آهن عبوری از این منطقه و لوله انتقال گاز شده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک نیز ضمن تایید خبر وقوع این حادثه، اعلام کرد که بر اثر ریزش پل، شش پایه از مجموع هفت پایه آن دچار تخریب کامل شده که دلیل اصلی این رخداد، قدمت بیش از حد سازه و پوسیدگی آن بوده است.

طبق اعلام راه آهن روسیه، در پی ریزش این پل روی خط ریلی، سیر قطارهای باری و مسافری در این بخش متوقف شده و بیش از ۱۶۰ امدادرسان مشغول تلاش برای بازگشایی خط ریلی اسمولنسک هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • رایزنی مقام‌های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش‌ها در منطقه
  • رایزنی مقام های امنیتی روسیه و اسرائیل درباره تنش ها در منطقه
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...