Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حاجیان از دستگیری سارق کابل و سیم برق هوایی و کشف 30 فقره سرقت در شهرستان "بوئین زهرا" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق هوایی در این شهرستان "بوئین زهرا" و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سر نخ‌هایی از سارق به دست آوردند.

وی افزود: در خصوص دستگیری سارق یا سارقان گشت‌های مضاعف و مراقبت های نامحسوس در سطح شهرستان فعال و ماموران فرماندهی انتظامی بخش "شال" حین گشت زنی به یک دستگاه پژو 206 مشکوک که رانده به محض رویت واحد کشت با سرعت بالا متواری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگی سایر واحدهای گشتی طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را در روستای "خیارج" متوقف و راننده خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان "بوئین زهرا " منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی ماموران به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کرد.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با توانمندی که دارد به افراد هنجار شکن اجازه جولان نخواهد داد و با اقتدار با مجرمان و کسانی که قضد دارند با اعمال بزهکارانه امنیت مردم را خدشه دار کنند برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائمی چون سرقت و.... هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق پژو زهرا سرقت فرمانده انتظامی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.
 
وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر