Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@14:21:32 GMT

ابراز رضایت رئیس کل بیمه مرکزی از محصولات بیمه نوین

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۱۳۲

ابراز رضایت رئیس کل بیمه مرکزی از محصولات بیمه نوین

پول‌نیوز - رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در حاشیه مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس 2019)  از غرفه شرکت بیمه نوین بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ایران ضمن بازدید از غرفه بیمه نوین، از آخرین محصولات، طرح­ها و خدمات بیمه‌ای این شرکت آگاه و نظرات کارشناسی خود را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، مهدی شمسایی ظفرقندی مدیر روابط عمومی بیمه نوین توضیحاتی در خصوص طرح­های خاص و مزیت محور  اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان(پوشش درمان تکمیلی بیمه‌شدگان بیمه­‌های عمر و سرمایه گذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین) و  بیمه نامه جامع مجتمع­‌های مسکونی ارائه کرد.

 سلیمانی نیز این طرح­ها را ارزش آفرین و مشتری محور خواند و از فرآیند تولید محصولات و ایجاد طرح­ها در بیمه نوین ابراز خرسندی کرد.

کارشناسان بیمه نوین طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، در غرفه بیمه نوین ( واقع در سالن 31A) حاضر و آماده راهنمایی­های لازم به علاقه­مندان هستند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران از تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است

پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه با کمیته بین المللی صلیب سرخ از همراهی این کمیته در ماموریت‌های مختلف تشکر کرد و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قدردان موضع گیری‌های کمیته در رابطه با غزه است. این همراهی با مردم غزه خوب و ارزشمند است و نشان می‌دهد که کمیته بین المللی صلیب سرخ می‌تواند بی‌طرفانه و موثر تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: پیگیری‌های کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با وجود سنگ‌اندازی‌ها، خوب و مطلوب است. به طور مشخص باید در چنین شرایط سختی همراه مردم غزه باشیم و براساس‌اصول جمعیت‌های ملی مکلف به کمک به مردم فلسطین هستیم و باید فشار‌های بیشتری به رژیم صهیونیستی وارد کنیم تا کمک های‌غذایی و دارویی به دست مردم بی‌دفاع غزه برسد.

کولیوند ادامه داد: امروز به راحتی نیرو‌های امدادی و هلال احمر را در فلسطین هدف قرار می‌دهند و این اقدامات برخلاف تمامی قوانین جهانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: براساس قوانین نباید اسرا شکنجه شوند، اما رژیم صهیونیستی به این امر پایبند نیست. پیشنهاد‌های صلیب سرخ در رابطه با غزه باید اجرایی شود تا در شرایط ایمن به مردم غزه امدادرسانی صورت گیرد.

صلیب سرخ و هلال احمر ایران اهداف مشترکی در غزه دارند

در این مراسم، وینسنت کاسارد رئیس دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران گفت: اعتماد هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کمیته صلیب سرخ ارزشمند است. صلیب سرخ و هلال احمر ایران اهداف مشترکی در غزه دارند و ما نیز بر پایان مخاصمات در غزه تاکید داریم و تلاش می‌کنیم تا کمک‌ها به دست مردم غزه برسد.

رئیس دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران تصریح کرد: اقدامات مشترک کمیته صلیب سرخ و هلال احمر فلسطین به اندازه کافی نمی‌تواند آلام مردم غزه را کاهش دهد، زیرا حجم فجایع در غزه زیاد است و این یک شکست اخلاقی برای مجامع جهانی است که نمی‌توانند این مخاصمات را به اتمام برساند.

کاساردگفت: امروز به دنبال گسترش همکاری‌ها با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هستیم و بر همین اساس تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید. هلال احمر ایران در ماموریت‌های بشردوستانه توانمندی‌های خوبی دارد و این مهم ما را مجاب کرده تا همکاری‌ها را گسترش دهیم.

وی افزود: پاسخگویی هلال احمر ایران به حوادث جوی در روز‌های اخیر قابل قبول است و توانایی و آمادگی این جمعیت را نشان می‌دهد. اینها بخشی از توانایی‌ها و عملکرد خوب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است که جنبه بین‌المللی پیدا کرده است.

کاسارد ادامه داد: ما توانایی‌های پزشکی و درمانی هلال احمر ایران را در غرب آفریقا مشاهده کرده ایم و این فعالیت بشردوستانه در آفریقا بسیار ارزشمند است. در زمان خوبی از همکاری‌ها قرار گرفته ایم و برای خدمت به مردم باید صدای مشترکی داشته باشیم تا با توانایی بیشتر خدمات بشردوستانه ارائه دهیم.
وی افزود:

براساس این گزارش، طبق تفاهم‌نامه‌ای که امروز چهارشنبه - هشتم فروردین - میان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امضا شد، شرکا بر همکاری با هدف دستیابی به بالاترین سطح اثرگذاری در اقدامات بشردوستانه تاکید کردند.

رسیدگی به نیاز‌های بشردوستانه ناشی از مهاجرت و نیاز‌های ناشی از پیامد‌های جنگ ایران و عراق و سایر شرایط اضطراری، ترویج احترام و آگاهی بخشی درباره حقوق بشردوستانه، حمایت از برنامه‌های بازپیوند خانواده و خدمات درمان و توانبخشی به مهاجران بخشی از مفاد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین
  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر