Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:17:24 GMT

برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۱۴۴

برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور توسعه منابع انسانی رشته تیراندازی در قم و پرورش تیراندازان جوان و مستعد برای آینده این رشته مدال آور آسیایی و المپیکی در استان قم، برنامه‌ای برای استعدادیابی از رده‌های سنی پایه تدوین شده است.

وی افزود: بر اساس این برنامه، اردوی رایگان استعدادیابی برای پسران و دختران علاقمندان و زیر ۱۵ سال در نظر گرفته شده است به طوری که متولدین سال‌های پس از ۱۳۸۳ می‌توانند در این اردوی یک روزه حاضر و با رشته تیراندازی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در این اردوی یک روزه، نوجوانان این رده سنی ابتدا با رشته تیراندازی و ویژگی‌ها و نحوه کار با سلاح آشنا می‌شوند و پس از فراگیری مقدمات کار در این رشته در فضایی مفرح و آزاد سلاح به دست می‌گیرند و تیراندازی می‌کنند و از میان این جمع استعدادها شناسایی خواهند شد.

متقیان نژاد بیان داشت: اجرای برنامه‌های مشابه چه در قم و چه در سایر نقاط کشور همواره با نتایج مثبتی همراه بوده است و برنامه ما جذب چندین نوجوان دارای استعداد موفقیت در این رشته و پرورش آنها برای طی مدارج بالا و آموزش‌های حرفه‌ای است.

وی عنوان کرد: این اردوی استعدادیابی روز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین واقع در خیابان نوبهار بلوار ۱۵ خرداد برگزار می‌شود و ثبت نام حضور در این اردو از طریق هیئت تیراندازی استان قم صورت می‌پذیرد.

کد خبر 4597767

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی فدراسیون تیراندازی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»