Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:13:24 GMT

فرماندار آبادان: وضعیت آبادان عادی است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۱۷۰

فرماندار آبادان: وضعیت آبادان عادی است

فرماندار آبادان با اشاره به مطلوب بودن وضعیت آبادان، گفت: تاکنون هیچ آبی وارد روستاها یا شهر آبادان نشده است.

زین‌العابدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حرکت آب از شادگان به آبادان اظهار کرد: تالاب شادگان به عنوان مخزنی برای آب‌هاست و با بالا آمدن سطح آب این تالاب، راهی جز خروج از جاده آبادان – ماهشهر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی باید آب از این سمت جاده به سمت دیگر جاده - به خوریات که دهانه‌های خلیج فارس هستند- برسد. با توجه به اینکه خوریات از کنار روستاهای آبادان عبور می‌کند از قبل در این مسیر سیل‌بندهایی احداث شده بود که اکنون در حال استحکام‌بخشی آن‌ها هستیم.

وی افزود: گاهی سطح آب بالا می‌آید و برای اینکه جاده آبادان – ماهشهر قطع نشود تعدادی کالورت باز شده‌اند و آب تقسیم شده است. در حال حاضر استحکام بخشی سیل‌بندها جهت هدایت آب تالاب شادگان که در شمال جاده آبادان جمع‌آوری شده، به خلیج فارس در حال انجام است.

موسوی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت آبادان، افزود: تاکنون هیچ آبی وارد روستاها یا شهر آبادان نشده است و مشکلی وجود ندارد.

فرماندار آبادان عنوان کرد: آبادان امروز از حالت فوق‌العاده خارج و عادی اعلام شده است.

وی با اشاره به وقوع مد اکبر در اروندرود، بیان کرد: مد اکبر در اروندرود رخ داد که ارتفاع آن تا سه متر و ۳۰ سانتی‌متر رسید که در حال کاهش است و کنترل شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرماندار آبادان شادگان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی

صبح امروز، جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، چند ریزپرنده مشکوک در حریم هوایی اصفهان توسط پدافند هوایی این استان مورد انهدام پدافند هوایی قرار گرفت و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

رسانه‌های غربی این واقعه را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و در این زمینه اقدام به نشر اخبار و گزارش‌های کذب و غیرواقعی کردند. امیر سرتیپ میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

امروز بعد از نماز جمعه اصفهان نیز قرار است راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات موفق وعده صادق از حد فاصل مصلی امام‌ خمینی(ره) تا خیابان فرایبورگ این شهر برگزار شود. 

پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به حالت عادی برگشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی
  • خبرنگار صداوسیما: شهر اصفهان در امنیت و آرامش است
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان