Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، تابه حال شرکت‌های خدمات پستی متعددی مانند «یوپی اس» و «دی اچ ال» از وسایل نقلیه الکتریکی پدالی برای ارسال محموله‌هایشان در شهر استفاده می‌کنند.

در همین راستا شرکت پستی «دی پی دی» در انگلیس نیز وارد عمل شده است. این شرکت یک وسیله نقلیه چهار چرخ به نامProject ۱ را رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Project ۱ خودرویی با طول ۱.۹ و عرض یک متر و وزن ۷۵ کیلوگرم است. این وسیله نقلیه سبک می‌تواند ۱۵۰ کیلوگرم بار را حمل کند. جالب آنکه Project ۱ علاوه بر موتور دارای پدال نیز است.

یک سوئیچ کوچک به راننده اجازه می‌دهد سرعت خودرو را از وضعیت ساکن به ۱۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در مرحله بعد راننده می‌تواند پدال زدن را آغاز کند.

از سوی دیگر موتور به کار رفته در وسیله نقلیه قدرت پدال زدن فرد را بیشتر می‌کند. خودرو در این وضعیت می‌تواند با سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

با توجه به ظرفیت باتری با یک بار شارژ می‌توان مسافت ۱۱ تا ۳۲ کیلومتر را طی کرد. پک باتری را می‌توان هنگام شارژ خارج کرد و یک پک شارژ شده را جایگزین آن کرد.

قرار است یک نمونه از این وسیله نقلیه با قابلیت حمل سرنشین نیز ساخته شود.

کد خبر 4597875

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی نوآوری خدمات رسانی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی