Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@17:47:11 GMT

آنالیز؛ بررسی علت شکست پرسپولیس مقابل الاهلی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۳۶۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس یکی از تیم های ایرانی می باشد که سخت به رقبا اجازه گلزنی می دهد و خیلی از آن ها را در حسرت شادی بعد از گل نگه می‌دارد. از دلایل مستحکم بودن خط دفاعی این تیم می توان به حضور شجاع خلیل زاده در کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاع سرخپوشان دانست. در سه دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان این دو مدافع عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده 74 درصد و سیدجلال حسینی 82 درصد دقت پاس در این سه بازی به ثبت رسانده اند و سرجمع 23 تکل، 14 قطع توپ، 25 دفع توپ داشته اند. اما این دو زوج دفاعی پرسپولیس هر کدام در 12 نبرد هوایی موفق شدند تا در مجموع 24 نبرد هوایی را از آن خودشان کنند‌.

اگر نگاهی به خط دفاعی الاهلی بیاندازیم نام عبدالباسط و سانتوس به چشم می خورد‌. این دو زوج دفاعی بر خلاف شجاع و سیدجلال در زمین موفق تر ظاهر شده اند ولی در هوا به پای دو مدافع میانی پرسپولیس نمی‌رسند‌. عبدالباسط 87 درصد و سانتوس 85 درصد دقت پاس به ثبت رسانده اند که نشان از برتری آن ها از دو مدافع پرسپولیس دارد. 

دو مدافع میانی سعودی ها علاوه بر برتری در دقت پاس در تکل زدن نیز موفق تر ظاهر شده اند آن ها در مجموع 24 تکل به ثبت رسانده اند. اما در نبرد هوایی تنها 18 بار پیروز شده اند که اختلاف چشمگیری با حسینی و خلیل زاده دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس پنبه زمین قلب لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیشب رضا رضایی قطر پاسور و میلوش آرسنوسکی پاسور شهداب یزد نتوانستند نمایش‌های درخشان خود را در مسابقه اول برابر شهرداری ارومیه تکرار کنند و عملکرد ضعیفی داشتند.

میلوش آرسنوسکی که از ست اول در ترکیب اصلی قرار داشت خیلی زود جای خود را به ایلشن داوودی‌پور داد و در مواقعی که دوباره وارد زمین شد نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد.

رضا رضایی که در پست قطر پاسور توپ می زند و در بازی اول با آبشارهایش تحسین همگان را بر انگیخته بود، در بازی دیشب افت محسوسی داشت و بارها توسط مدافعین شهرداری ارومیه دفاع شد تا محمدرضا تندروان چاره‌ای جز تعویض او و جایگزینی رادوسلاو پاراپانوف نداشته باشد.

باید دید این دو بازیکن می توانند با ریکاوری خود را برای بازی روز جمعه آماده کنند یا باز هم توسط آنالیزورهای شهرداری ارومیه به خوبی آنالیز خواهند شد و بلزیکنان ارومیه اجازه عرض اندام به آنها نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • دانشمندان موفق به کشف دلیل خستگی مزمن شدند
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد
  • دانشمندان سرانجام موفق به کشف دلیل خستگی مزمن شدند