Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:43:21 GMT

۳۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۴۵۲

۳۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک در چهار روز گذشته در سطح استان خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین معبودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در چهار روز گذشته جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 306 نفر گرفتارشده در برف و کولاک امدادرسانی کردند که  این هموطنان در محورهای خلخال- اسالم، نیر- سراب و بیله سوار- گرمی در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محل گرفتار شدن این افراد در برف و کولاک بیان کرد: 270 نفر در محور خلخال- اسالم، 21 نفر درمحور نیر- سراب و 15 نفر در روستای اوچ درق محور بیله سوار- گرمی گرفتار برف و کولاک شده بودند.

580 گرفتار در کولاک برف اردبیل امدادرسانی شدندرهاسازی 1600 خودروی گرفتار شده در برف اردبیلبدرقه فروردین با برف در اردبیل؛ جاده‌ها باز و تردد برقرار استمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر مشغول امدادرسانی بوده‌اند، افزود: 15 نفر نیروی عملیاتی با به کارگیری پنج دستگاه خودروی آمبولانس در این حوادث مشغول خدمات دهی به هموطنان بوده‌اند.

معبودی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند تا در موقع مورد نیاز به امدادرسانی مردم بپردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: انتظار داریم هموطنان در صورتی که مجبور به مسافرت شوند شرایط اقلیمی را در نظر گرفته و ابزار و تجهیزات مورد نظر را همراه داشته و در صورت بروز حادثه با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه