Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:11:18 GMT

افزایش 35 درصدی کشف سرقت ها و 84 درصدی دستگیر شدگان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۴۶۴

افزایش 35 درصدی کشف سرقت ها و 84 درصدی دستگیر شدگان

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ"  طرهانی" در گفت وگو با خبرنگاران ،اظهار کرد : ماموران این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سرقت ها با افزایش واحدهای گشت محسوس و نامحسوس به منظور تامین امنیت شهروندان در فروردین ماه سال جاری پس از انجام رصد دقیق جرایم و انجام کار اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضائی بیش از 140عملیات متعدد 153 نفر سارق را دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: پس از انجام تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی از سارقان ، 268 فقره انواع سرقت کشف شد .

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان افزایش 35 درصدی کشف سرقت ها و 84 درصدی دستگیرشدگان گفت : پس از تکمیل پرونده افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین امنیت سرقت فرمانده انتظامی درصدی کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد