Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:55:58 GMT

۱۲۳۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۵۴۳

۱۲۳۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: یک هزار و ۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار بوده که این مقدار تمامی خانوار های شهری و ۹۳ درصد از خانوار روستایی استان را شامل می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا این میزان به ۹۸ درصد ارتقا می‌یابد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته بیش از هفت هزار و 180 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت نشت‌یابی شده است تا نواقص برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از انجام عملیات نشت یابی را شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیندهای ارایه خدمات ایمن به مشتریان است.

91 طرح گازرسانی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسدمیزان برخورداری روستاهای اردبیل از نعمت گاز به 98 درصد افزایش می‌یابد180  روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدندمدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: با شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت‌یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت نسبت به بهره‌برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می‌رسد.

خدایی با اشاره به اهمیت فرآیند نشت‌یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز گفت: به منظور مطابقت فعالیت‌های شرکت با استانداردها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی انجام شده و در سال گذشته حدود 186 هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تمامی 29 شهر و یک هزار و 236 روستای استان اردبیل گازدار بوده که این مقدار تمامی خانوار های شهری و 93 درصد از خانوار روستایی استان را شامل می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا این میزان به 98 درصد ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند