Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، اینفوگرافی پیش رو، اقدامات این بانک در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور همانند بازدید مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره از مناطق سیل زده، تصویب ساخت یک باب مدرسه در منطقه دلفان، تصویب خرید یک دستگاه آمبولانس به شهرستان معمولان، اختصاص ۱۷۰۰۰ فقره تسهیلات تکلیفی تعریف شده بانک رفاه، امهال تسهیلات بانک رفاه به کشاورزان آسیب دیده از سیل به مدت سه سال و کمک های نقدی و غیر نقدی و سایر خدمات را تا اول اردیبهشت ماه سالجاری به طور خلاصه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دقایقی قبل با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صبح امروز با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.

هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • جشن بزرگ کارگری در میبد