Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:32:49 GMT

محور‌های گردشگری اردبیل ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۷۲۶

محور‌های گردشگری اردبیل ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعقوب غریب زاده، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل در جلسه شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اردبیل گفت: با توجه به غنی بودن مناطق گردشگری شهرستان اردبیل با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم با دستگاهی اجرایی می‌توان قدم‌های بزرگی در مسیر پیشرفت گردشگری برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان اردبیل ۳۷ منطقه نمونه گردشگری و ۱۲ روستای هدف گردشگری برای بوم گردی وجود دارد که سعی بر آن داریم با ساماندهی این محور‌ها در شهرستان اردبیل بتوانیم به رونق گردشگری و همچنین ایجاد اشتغال گام‌های موثری را برداریم.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل در خصوص محور‌های گردشگری شهرستان اردبیل بیان کرد: بخش‌های گردشگری اردبیل مرکزی، هیر، سردابه و ثمرین که در حال مطالعه می‌باشد تا با احسای مشکلات این محور‌ها بتوانیم با ایجاد کمپ‌های گردشگری و تفریحی شاهد جذب رونق گردشگری باشیم.

انتهای پیام/ح

۳۷ منطقه نمونه گردشگری در اردبیل وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است

حسن محمدی ادیب امروز در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان گفت: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی اردبیل افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.

به گفته او، استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است