Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری گفت: تلاش خواهیم کرد تا تعرفه هایی که به شورای عالی بیمه می رود بتوانیم وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه را توجیه کنیم که تعرفه ها واقعی تر شده و بتوانیم به جامعه شنوایی شناسی ایران کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسینعلی شهریاری» امروز(۳ اردیبهشت) در هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران با اشاره به اینکه برگزاری کنگره های علمی و تخصصی در استان ها بسیار سخت بوده و امیدوارم که در استان های دیگر این که تداوم داشته باشد چرا که این ظرفیت برای برگزاری این کنگره ها در شهرستان ها وجود دارد، گفت:از سال ۱۳۵۲ مقطع کاردانی این رشته در دانشگاه شهید بهشتی تهران ( دانشگاه ملی)ایجاد شد و پس از آن در سال ۱۳۵۵ مقطع لیسانس آن در دانشکده توان بخشی و سال ۷۱ مقطع کارشناسی ارشد و از سال ۸۷ مقطع دکترای رشته شنوایی شناسی در دانشگاه ها در حال تدریس می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای اکثر رشته هایی که به بهداشت و درمان برمی گردد ما افزایش فارغ التحصیلان را در رشته های تخصصی یا غیر تخصصی خواستاریم که این مسئله به علت توزیع ناعادلانه می باشد.

 

شهریاری با بیان اینکه ما اکنون در تمام رشته ها متاسفانه برخی جاها نتوانستیم نیروها را مدیریت کنیم، خاطر نشان کرد: این وعده را می دهم که در مجلس پیگیری می کنیم که تعرفه های عادلانه ای را تصویب کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما این تلاش را خواهیم کرد که در اواخر بهمن ماه نیز تعرفه هایی که به شورای عالی بیمه می رود بتوانیم وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه را توجیه کنیم که تعرفه ها واقعی تر شده و بتوانیم به جامعه شنوایی شناسی ایران کمک کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان کانون مساجد مجلس سپاه نیمه شعبان خبرگزاری شبستان روز ارتش شنوایی شناسی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست

علی فتحی آشتیانی در پاسخ به این سوال که در دوره گذشته اسامی روانشناس نماها اعلام شد، در این دوره چه اقدامی برای برخورد با این افراد صورت خواهد گرفت؟ گفت: در خصوص فعالیت روانشناسی‌نماها در گذشته اقداماتی صورت گرفته بود که این اقدامات خوب بود، اما اینکه چقدر این اقدامات موثر بود باید بگویم که ما با این اقدامات انجام شده اثربخشی زیادی را شاهد نیستیم و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: باید راهکارهای دیگری برای آن پیدا کنیم. با نظارت بیشتر و فعال کردن کمیسیون‌های بدوی و تجدید نظر برای افرادی که مرتکب تخلف در این زمینه می‌شوند و یا با بالا رفتن سطح آگاهی و سطح سواد سلامت روانی جامعه که مردم بدانند سراغ چه کسی باید بروند و سراغ چه کسی نباید بروند می‌توانیم با این روانشناس‌نماها مقابله کنیم.

وی ادامه داد: در واقع شاید اگر ما بجای اینکه نگاه تنبیهی داشته باشیم این بعد را تقویت کنیم یعنی سطح سواد سلامت روانی جامعه را بالا ببریم که مردم خودشان بدانند که به سراغ این افراد نباید بروند کار راحت‌تر انجام شود و بهتر می توانیم جلوی فعالیت این گونه افراد را بگیریم.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تخلفات روانشناسان دارای پروانه گفت: خوشبختانه تخلفات جدی نداریم و عمده تخلفاتی که مطرح می‌شود مسائل مالی است و تخلفاتی که در معاونت انتظامی ما ثبت می‌شود، عدم رعایت تعرفه‌های مصوب دولت است و این از شایع‌ترین مشکلاتی است که ما با آن مواجه هستیم.

فتحی آشتیانی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه اختلال افسردگی و اضطراب شایع‌ترین اختلالات روانی جامعه است، با توجه به وضعیت اقتصادی کشور آینده سلامت روان جامعه را چطور پیش‌بینی می‌کنید، گفت: مسائل روانشناختی چند بعدی است. بعد اجتماعی، زیستی و معنوی و… هر یک از این بعدها بر روان انسان تاثیر خود را برجای می‌گذارد.

وی ادامه داد: اگر مسائلی که در اجتماع وجود دارد مانند مسائل اقتصادی، حل نشود طبیعتا بر مسائل روانی تاثیرگذار است. هر چقدر هم که مسائل معنوی و ارزش‌ها کاهش پیدا کند تاثیر خود را بر روان فرد می‌گذارد در تحقیقات هم آمده است، افرادی که باورهای دینی دارند کمتر درگیر مشکلات روانشناختی می‌شوند. بنابراین بعد معنویت می‌تواند روی سلامت روانی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: اگر بخواهیم به این موضوع به صورت کلی نگاه کنیم روندی که تاکنون داشته‌ایم روند پیش‌رونده بوده است در واقع روندی بوده است که به دلیل مشکلات اجتماعی و اقتصادی موضوعاتی مانند پرخاشگری بیشتر شده است این‌ها از موضوعاتی است که در واقع پیامدهای مسائل اقتصادی و اجتماعی می‌تواند باشد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • تست شخصیت شناسی شانس: یک خورشید را انتخاب کنید و ببینید چقدر خوش شانس هستید
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه