Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان (پتروشیمی سابق) به ضرورت اجرای تعهدات دستگاههای اجرایی در قبال این شرکت تاکید کرد و افزود: اجرای این پروژه در زمان حاضر سرعت خوبی گرفته است و لازم است همکاری و هماهنگی های لازم در خصوص پیشبرد آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، مسائل و موضوعات مرتبط با شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان از جمله احداث راه آهن زنجان - بیجار و منتفع شدن این شرکت در جابجایی کالا و تولیدات از طریق خطوط ریلی، اخذ مجوز شهرک صنعتی صنایع عمومی پتروشیمی، تکمیل انتقال آب به شرکت، تامین و ارتقای برق مورد نیاز خطوط تولید شرکت از 25 مگاوات به 50 مگاوات با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاندار زنجان احداث راه آهن زنجان - بیجار را از طرح های موثر برای توسعه استان برشمرد و اظهار داشت: مطالعات این طرح انجام شده است و تلاش می کنیم تا در سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان که حدود 2 ماه آینده انجام می شود، اختصاص اعتبار و اجرای آن در اولویت قرار گیرد.
حقیقی در خصوص تعیین تکلیف بخشی از اراضی خریداری شده برای شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان نیز افزود: این موضوع در 6 ماهه نخست سال جاری بر اساس تعهد شرکت با جابجایی حفاظ های تعبیه شده، انجام می شود.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد جواز تاسیس شهرک صنعتی صنایع عمومی پتروشمی زنجان تمدید و تامین برق و سایر زیر ساخت های آن مطابق قانون انجام شود.
استاندار زنجان در این جلسه از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا راهکارهایی را برای تحقق تعهدات در قبال شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان شناسایی و عملیاتی کنند.
حقیقی به ضرورت تلاش برای تحقق رونق تولید تاکید کرد و اظهار داشت: برای این منظور لازم است زمینه جذب و حفظ سرمایه گذار را در استان فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، اردیبهشت سال 85 موضوع تاسیس پتروشیمی زنجان که سال گذشته به شرکت 'صنایع کشاورزی و کود' تغییر نام داد، به تصویب هیات وزیران رسید و وزارت نفت موظف شد نسبت به مطالعه طرح، اقدام و با مشارکت بخش خصوصی یک واحد پتروشیمی در مناسب ترین نقطه این استان احداث شود.
پس از یک سال عملیات اجرایی پتروشیمی اوره و آمونیاک در شهرستان ایجرود آغاز شد.
با مشارکت بیش از 500 میلیارد ریالی نزدیک 96 هزار نفر از شهروندان زنجان برای احداث واحد اوره و آمونیاک پتروشیمی با ظرفیت 687 هزار تن آمونیاک و یک میلیون و 80 هزار تن اوره، جریان احداث این واحد صنعتی صورت جدی تری به خود گرفت.
12 سال از این جریان سپری می شود و مردم استان چشم انتظار خبرهای خوب از شرکتی هستند که بخشی از ثروت خود را در آن سرمایه گذاری کرده اند.
3088
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پتروشیمی سرمایه سرمایه گذاری کشاورزی کود 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه؛ بررسی کارنامه درآمدی پتروشیمی‌های بورسی در سال گذشته حکایت از افزایش درآمد تعدادی از پتروشیمی‌های بورسی دارد که پتروشیمی ارومیه نیز جزو آنهاست.

بر اساس ارقام تجمیعی فروش ماهانه ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که پتروشیمی ارومیه موفق عمل کرده ‌و توانسته با ثبت یک‌هزار و ۸۰۸میلیارد تومان درآمد در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور قرار بگیرد.

ارزیابی و مقایسه درآمد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ ازافزایش دوبرابری این شرکت خبر می‌دهد که در طول دوره فعالیت این شرکت بی‌سابقه بوده‌ و می‌توان گفت نویدبخش روزهای خوب برای پتروشیمی ارومیه است.

  پتروشیمی ارومیه در سال گذشته علاوه بر قرار گرفتن در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های کشور؛ با ۲۰ درصد افزایش تولید در اسفندماه، رتبه چهارم شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور را در زمینه افزایش تولید به خود اختصاص داده‌است.

دیگر خبرها

  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری