Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، به نقل از روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جلسه مجمع عمومی این تشکل سیاسی برای تعیین اعضای شورای مرکزی در شهرستان زاهدان برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور فعالان سیاسی و رسانه ای زاهدان برگزار شد، جمعی از چهره های مؤثر و فعال سیاسی برای عضویت در شورای مرکزی نامزد شدند و با برگزاری انتخابات در میان اعضای مجمع عمومی، شورای جدید، اعضای خود را برای یک دوره شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسامی منتخبان شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت شهرستان زاهدان به شرح زیر است:

محمد‌‌امین سلجوقی خدا‌‌بخش دهباش محمد‌‌رضا علیزایی رضا میرعبیدی ذبیح الهی روح‌‌الله شیرازی مهدی علی‌‌احمدی فرهاد ریگی حامد مقدم فرزاد چابک مریم مهماندوست مرتضی پودینه رضا کیخا رضا سعیدیان مریم نوروزی

 

 

بازرسین قانونی شورای مرکزی:

اسحاق مقدم غلامرضا پودینه

 

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در سال گذشته اقدام به رونمایی از «مانیفست نواصولگرایی» کرد که در واقع منشور اصلی حرکت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این حزب سیاسی است.

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و یا عضویت در این تشکل سیاسی، از طریق پایگاه pishraftoedalat.com اقدام نمایند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زاهدان جمعیت پیشرفت عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست

عضو اتحادیه جنش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به مفهوم عدالت در گفتمان رهبری بیان کرد: در همین چندماهه اخیر نیز آقا از عقب‌ماندگی در بحث عدالت سخن گفتند و این حرف تازه‌ای نیست. ناظر به مجلس، ناظر به دولت مدام تأکید بر ایجاد پیوست عدالت بر طرح‌ها و برنامه‌ها داشتند، قطعاً این به معنای عقب‌ماندگی محض در عدالت نیست؛ به این معناست که میزان پیشرفت در عدالت، در حد توقع ما از جمهوری اسلامی و ظرفیتی که این کشور و قانون اساسی و مبانی و ایدئولوژی که وجود دارد، نیست و باید بیشتر شود.

زیبا دیندارلو، عضو اتحادیه جنش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان اظهار کرد: مسئله دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان یک دیدار معمولی نیست، مسئله مخاطب مستقیم و صریح با شخص یک مملکت است، در واقع یک فرصت بی‌بدیل و ارزشمند دیداری که به‌واقع بر مبنای نامه ۵۳ نهج‌البلاغه است. دیداری که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی امکان پرسشگری و ارائه تحلیل از فضای کلی جامعه خدمت آقا دارند امکانی که در بین سایر اقشار و مردم به این سبک و سیاق دیده نمی‌شود طلاب، معلمان، کشاورزان و.. که البته باید این امکان مهیا شود.

عضو اتحادیه جنش عدالتخواه دانشجویی تصریح کرد: در واقع این امکان، اهمیت و فرصت، تحلیل بدنه و پایین‌ترین بخش جامعه را به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهند رساند، پاسخ‌های آقا و بعضاً سکوت، عتاب و.. ایشان ناظر به تحلیل و سؤالات و چالش‌ها مطرح شده، خود نشان‌دهنده و هدایتگر تشکل دانشجویی خواهد بود. ارائه طرحی کلی از جامعه و نوع واکنش مقام معظم رهبری دستور کلی و چشم‌انداز آتی تشکل را رقم خواهد زد

به گفته وی؛ کنشگری جریان دانشجویی دو بعد دارد، در چند سال اخیر برخی مجموعه‌های دانشجویی، دغدغه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل کف جامعه رو پیگیری می‌کردند که طبعاً به پشتوانه نظریه شهید بهشتی است که دانشجو مؤذن مسائل و چالش‌های جامعه است.

دیندارلو عنوان کرد: از طرفی مجموعه‌هایی که کنشگری‌های آنها رو در چارچوب و در محدوده فضای دانشگاه و دانشجویی تعریف کرده و صرفاً صنفی و با این مقوله برخورد می‌کنند، اما هنر رعایت توازن است.

عضو اتحادیه جنش عدالتخواه دانشجویی بیان کرد: تشکل‌های دانشجویی باید به جهت گفتمان‌سازی و ترویج و توسعه گفتمان انقلاب، هم تربیت و رشد و تقویت نیروی متعهد و جوان انقلابی هم در عرصه دانشگاهی کنشگری و فعالیت و تمرکز داشته باشد، بی شک حرف حق، بر جان و روح تشنه و حق‌طلب جوان می‌نشیند و این فرصتی است که جریان دانشجویی نباید از آن غافل شود.

وی افزود: طبعاً رشد و تربیت در تشکل‌های دانشجویی از مهم‌ترین اهداف اصلی شکل‌گیری یک مجموعه یا تشکل است. حل یک مسئله و مشکل بدون نگاه بلندمدت و در حالتی که منجر به تربیت نیرو نشود، این زنجیره امتداد پیدا نمی‌کند. بعضاً در تشکل‌های دانشجویی اصالت بر حل مسئله یا برگزاری یک برنامه می‌شود و نگاه تربیتی و ترویجی گفتمان وجود ندارد، و این مسئله بسیار آسیب‌زننده به خود جریان خواهد بود.

دیندارلو با اشاره به مفهوم عدالت در گفتمان رهبری بیان کرد: در همین چندماهه اخیر نیز آقا از عقب‌ماندگی در بحث عدالت سخن گفتند و این حرف تازه‌ای نیست. ناظر به مجلس، ناظر به دولت مدام تأکید بر ایجاد پیوست عدالت بر طرح‌ها و برنامه‌ها داشتند، قطعاً این به معنای عقب‌ماندگی محض در عدالت نیست به این معناست که میزان پیشرفت در عدالت، در حد توقع ما از جمهوری اسلامی و ظرفیتی که این کشور و قانون اساسی و مبانی و ایدئولوژی که وجود دارد، نیست و باید بیشتر شود.

وی افزود: پس تأکید رهبر انقلاب حرف تازه‌ای نبوده و این غیرطبیعی جلوه‌کردن سخن آقا بر این علت است که بعضاً نگاه‌های متحجرانه، دگم و عقیم برخی از منبریون و اساتید و برخی نگاه‌های موجود در جریان دانشجویی باعث شکل‌گیری این علامت سؤال شده است.

عضو اتحادیه جنش عدالتخواه دانشجویی بیان کرد: مشخصاً بر مبنای آیه شریفه «لیقوم الناس بالقسط» اساساً رسالت پیامبران و بیان قرآن، قیام مردم به قسط بوده است؛ یعنی رسیدن به عدالت به همت و با قیام و تلاش مردم (جمهوریت) که در واقع این جمع یعنی جمهوریت و اسلامیت، حرف نوی انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست