Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:16:54 GMT

مسائل جوانان از موضوعات کلیدی جامعه است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۰۴۳

مسائل جوانان از موضوعات کلیدی جامعه است

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در نشست با جعفری، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری به بیان مهم ترین مباحث ورزش و جوانان استان پرداخت و گفت: در حوزه ورزش، راه اندازی ستاد ۲۰۲۰ در جهت المپیک و پارا المپیک توکیو یکی از مهم ترین رویکرد های اداره کل خواهد بود.

وی افزود: توسعه ورزش قهرمانی نیز یکی از اصلی ترین برنامه های اداره کل ورزش استان خواهد بود، همچنین ورزش بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید آن را در مسیر و جایگاه حقیقی خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص حوزه جوانان عنوان کرد: توسعه خانه جوانان در دستور کار قرار دارد و در این راستا ۷ خانه جوان نیز در سال جاری و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فتاحی اذعان کرد: مسائلی در خصوص بحث قرار داد های همکاران در هیئت های ورزشی وجود دارد که رفع آن ها می‌تواند به اداره کمک کند.

حسن جعفری، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری نیز در این نشست گفت: مسائل ورزش و جوانان از موضوعات اصلی و کلیدی جامعه است و در این راستا بحث نشاط و امید آفرینی را به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات جامعه دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه جوانان، دشمن برنامه ریزی گسترده ای، چه در بحث جنگ نرم و چه در بحث جنگ اقتصادی انجام داده است ولی متاسفانه علی رغم اینکه جوانان موضوع اصلی جامعه هستند، در برنامه های مسئولین آن طور که باید به آن پرداخته نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری ادامه داد: به عبارت دیگر برای سرمایه گذاری که دشمنان در حوزه جوانان کرده اند، برنامه ریزی مناسب و هزینه کافی نشده است.

جعفری بیان کرد: از دیگر موضوعات پر اهمیت در جامعه، بحث فضای مجازی است که اثرگذاری بسیاری بر افکار مخاطبین خود دارد و باید برنامه ریزی مناسبی در این خصوص با همکاری ستاد ساماندهی امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این مسئله موضوع مهمی است که باید با همکاری همه دستگاه ها آن را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جامعه خراسان رضوی مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی نشست هم اندیشی با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در کنار آموزش باید به رویکرد تربیت پرداخته شود و منشا چالش‌ها از غفلت در حوزه پرورش است؛ از این رو، تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود.

محسن نصرپور با اشاره به تبیین بیش از پیش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش، ایده‌ها و سوژه‌های جذاب برای ساخت برنامه و الگو سازی معرفی کند؛ اثر بخش بودن یک کار به فرهنگ سازی دائمی آن بستگی دارد.

وی  بر تشکیل کارگروه مشترک همراه با امضای تفاهمنامه برای تولید محصولات مرتبط با آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: هفتصد برنامه در سطح استان در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

شوشتری با تاکید بیشتر بر تعامل با رسانه ملی، افزود: زنگ سپاس معلم، غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از معلم‌های شاخص، یادمان معلم‌های شهید، جشنواره معلم پژوهنده و گرامیداشت معلم‌های برتر از برنامه‌های این هفته با شعار همه مدیون تو هستیم، است.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان نیز درخواستی مبنی بر ایجاد یک هنرستان در رشته‌های مرتبط با صداوسیما مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است