Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@00:32:23 GMT

نقش پررنگ اصناف البرز در کمک رسانی به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۰۵۵

نقش پررنگ اصناف البرز در کمک رسانی به سیل‌زدگان

البرز- سعید مومنی گفت: اصناف کشور با کمک رسانی در مواقع بحرانی به یاری هموطنان خود شتافته و از این بین اصناف استان البرز همواره نقش پررنگی را ایفا کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، مومنی رئیس اتاق اصناف ایران که پیش از ظهر روز سه شنبه در مراسم اعزام سومین مرحله کمک های مردم و اصناف در استان البرز حضور یافته بود، اظهار کرد: اصناف از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل در گلستان حضور داشته و تا زمانی که نیاز باشد در مناطق مختلف کنار هموطنان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مردم و اصناف استان البرز گفت: برای بنده افتخاری بود تا بصورت حضوری در سومین مرحله اعزام کمک های مردمی به مناطق سیل زده حضور داشته باشم و از این طریق قدردانی خود را از مردم، اتحادیه ها و رسانه های البرزی اعلام کنم.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: مجموع کمک ها از سوی اصناف کشور تا این لحظه حدود 35 میلیارد تومان بوده که بدون شک اعزام کمک های امروز اصناف البرز و سایر مناطق کشور این آمار را افزایش خواهد داد.

مومنی ضمن اشاره به اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده در کشور گفت: مرحله نخست اقلام ضروری به مانند پتو و کنسرو بخوبی تامین شد و اکنون در مرحله دوم بیشتر لوازم خانگی مورد نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز رئیس اتاق اصناف ایران کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تأسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

وی افزود: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

عبدیان، گفت: خوشبختانه تا کنون تأسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تانکرهای سیار آبرسانی به منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قرار دارند.

کد خبر 6080956

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • چرا نباید چای پررنگ بنوشیم؟
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز