Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@13:27:02 GMT

مدیریت واحد مانع از هدررفت سرمایه در استان کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۱۶۴

مدیریت واحد مانع از هدررفت سرمایه در استان کرمانشاه شد

به گزارش ایرنا؛ مهرداد سالاری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور اساتید دانشگاه دفاع ملی در سرسرای تدبیر استانداری، افزود: در سیل های اخیر و زلزله های قبلی، وزارتخانه ها و مدیران کشوری برای مدیریت امور وارد استان ها می شدند که باعث تداخل کاری می شد اما در استان ما مدیریت واحد سبب شناسایی درست نیازها می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: وزرا با هماهنگی و مدیریت استاندار از طریق ادارات کل خود در استان اقدام می کردند و خدمات ملی از طریق ایشان وارد استان می شد که این موضوع سبب جلوگیری حداکثری از پرت و هدر رفتن سرمایه می شد.
سالاری افزود: نیروهای نظامی و انتظامی با مدیریت استان هماهنگی و همکاری لازم داشتند که این باعث شد کارها با انرژی پیش برود.
وی اظهار داشت: در زمینه بهداشت خوشبختانه مشکلات بهداشتی و بیماری نداشتیم و پیشگیری های لازم و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بارگذاری طرح های جامع و نقاط جمعیتی و دارای اهمیت باید بر مبنای نقشه های مخاطرت باشد.
سالاری تاکید کرد که از ساخت و ساز های غیرمجاز در بستر رودخانه ها باید بطور جدی جلوگیری شود.
وی نسخه های محلی برای مدیریت بحران را لازم دانست و اظهار داشت: در کنار دستورالعمل ها و آیین نامه های ملی، نسخه های محلی برای مدیریت بحران لازم و ضروری است.
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور نیز در این نشست گفت: کرمانشاه با مدیریت مقتدر آقای بازوند بحران سیل را با موفقیت پشت سر گذاشت.
امیر فرهاد آریان فر اظهار داشت: مهندس بازوند یک استاندار قوی و مقتدر، پرتلاش، پرتوان و آینده نگر است که همراه با معاونین قوی و مدیران پا به رکاب، سیل اخیر را به خوبی مدیریت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
او گفت: مدیریت سیل در کرمانشاه در مقایسه با استان های دیگر، بسیار بهتر بود و به عنوان یک استان برتر در مدیریت بحران شناخته شد.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انرژی ساخت و ساز سرمایه سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران

 محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: استان برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰درصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شد بطوریکه علاوه بر آماده باش تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی های ۱۲۰ میلی متری بویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از روز سه شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و زنان که نزدیک زایمان آن است انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند