Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@08:48:00 GMT

روند همسان سازی حقوق فرهنگیان سریع تر شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۲۱۶

روند همسان سازی حقوق فرهنگیان سریع تر شد

وزیر آموزش و پرورش درباره همسان سازی حقوق فرهنگیان قول داد که این طرح در سال 98 جدی تر دنبال شود.
به گزارش صدای ایران از خانه ملت، وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره همسان‌سازی حقوق فرهنگیان ارائه کرد. 
سید محمد بطحایی با بیان اینکه همسان سازی حقوق‌ها از اختیار دستگاه‌های اجرایی خارج است، گفت: یعنی این اقدام باید توسط دولت و صندوق‌های بازنشستگی انجام شود البته ما به عنوان عضوی از خانواده آموزش و پرورش وظیفه داریم این موضوع را برای بازنشستگان فرهنگی پیگیری و دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این رابطه مجلس شورای اسلامی و دولت گام‌های خوبی را برداشته‌اند تا این همسان‌سازی برای سال 98 نسبت به سال 97 جدی‌تر دنبال شود و اتفاق افتد. بی شک در بازه زمانی کوتاه همسان سازی به دلیل حجم اعتبارات مورد نیاز تحقق نمی یابد اما شیب به نسبت مناسبی را طی می کند.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امیدوار هستیم با همتی که نمایندگان مجلس و دولت دارد در سریع ترین زمان ممکن نظام پرداختی بازنشستگان با شاغلان برابر شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بطحائی وزیر آموزش و پرورش حقوق فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد

وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در فشافویه گفت: در دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آئین افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیرساز شاه حسینی در بخش فشافویه شهرستان ری صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین برگزار شد.

رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مدرسه هر کشور به عنوان محل پرورش نوآموزان است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد قطعا جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، 7 هزار مدرسه احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد وزیر آموزش و پرورش  در ادامه گفت: مردم و به ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟