Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:19:37 GMT

سرما، باعث افت فشار گاز 13 هزار مشترک قائمشهر شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۳۲۰

سرما، باعث افت فشار گاز 13 هزار مشترک قائمشهر شد

تا پیش از وقوع سیلاب های اواخر سال گذشته ، گاز 34 روستای منطقه بالاتجن در شهرستان قائمشهر از طریق لوله گاز 34 اینچ که در بستر رودخانه تلار قرار داشت تامین می شد.
پس از سیلاب و طغیان رودخانه تلار، این لوله های گاز تخریب شد و گاز مشترکان این روستاها نیز قطع شد که با ایجاد 15 انشعاب فرعی از کیاکلا، شیرگاه و بابل این سوخت برای مردم منطقه تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی حمزه خانی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با توجه به کاهش دما و مصرف بیشتر سوخت در استان مازندران، میزان گاز تامینی برای منطقه بالاتجن از روز گذشته کاهش یافته است.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از قطعی گاز در حال حاضر گاز مصارف صنعتی و کشاورزی در روستاهای این منطقه قطع است تا گاز مصرفی برای مشترکان خانگی تامین شود.
به گفته بخشدار مرکزی قائمشهر در حال حاضر فشار گاز در این منطقه پایین است و بجز انتظار برای تغییر شرایط جوی و گرم شدن هوا چاره ای دیگری نیست و باید مردم این منطقه تا آن زمان شرایط را با فشار کم گاز تحمل بکنند.
وی در خصوص پایان زمان مشکل تخریب لوله گاز منطقه بالاتجن گفت که براساس اعلام شرکت گاز تا 2 ماه دیگر و زمانیکه رودخانه تلار آرام می گیرد باید منتظر ماند تا بتوانند عملیات ترمیم این لوله ها انجام شود.
2096/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران کشاورزی گاز قائمشهر فشار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی

ناصر شمس گفت: بخش بسطام با وجود آرامگاه سلطان العارفین بایزید بسطامی، شیخ ابوالحسن خرقانی و آثار تاریخی ممتاز دیگر در این منطقه، به خاطر فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای استقبال از گردشگران، تاکنون نتوانسته در زندگی مردم این خطه تاثیر چندانی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بخش بسطام سهم بزرگی در استان سمنان و شهرستان شاهرود از نظر جغرافیای طبیعی کوهستان (شاهوار) و جنگل هیرکانی ابر با ثبت جهانی در این منطقه دارد، افزود: بسطام از نظر جغرافیایی در محور ترانزیتی سمنان و جنوب آزادشهر و اینچه برون قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • جاری شدن رودخانه فصلی در منطقه صفائیه رفسنجان
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر