Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عمل به فریضه امر به‌ معروف را نشان از بی‌تفاوت نبودن متدینین نسبت به منکر دانست و گفت: یکی از تأثیرات عملکرد آمران به معروف این است که اهل منکر متوجه خواهند شد که متدینین بی‌خیال امر به‌ معروف و نهی از منکر نشده‌اند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به‌ معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در اجرای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر مراحل مختلفی وجود دارد که نتیجه در مرحله آخر محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  عمل به فریضه امر به‌ معروف را نشان از بی‌تفاوت نبودن متدینین نسبت به منکر دانست و اضافه کرد: یکی از تأثیرات عملکرد آمران به معروف این است که اهل منکر متوجه خواهند شد که متدینین بی‌خیال امربه‌معروف و نهی از منکر نشده‌اند.

قم| معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شودترویج عفاف و حجاب در میان کارمندان زن  استان قم به صورت ویژه دنبال می‌شودآیت‌الله سعیدی: مردم و مسئولان از قضاوت‌های عجولانه پرهیز کنند

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: هر چند امر به‌ معروف و نهی از منکر در ظاهر تأثیری هم نداشته باشد اما متدینین نباید احساس کنند که ارتکاب منکرات عادی شده است بلکه باید بدانند که با منکر برخورد می‌شود.

وی گفت: اینکه خداوند متعال برای یک پیامبر 950 سال عمر اختصاص می‌دهد اما در نهایت تعداد کمی به دعوت ایشان لبیک می‌گویند و اینکه بعد از پیامبر اسلام(ص) مردم از راه حق دور می‌شوند اثبات می‌کند که همه ما مأمور به وظیفه هستیم و باید به رسالت خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ حسن البغدادی گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد