Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:20:47 GMT

دانشگاه امیرکبیر و ایمیدرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۳۷۱

دانشگاه امیرکبیر و ایمیدرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای رفع نیازهای کشور به محصولات و فرآورده‌های معدنی به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، همکاری و هم افزایی در برنامه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه استخراج و همچنین استفاده از فرصت‌ها و جایگاه بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، پشتیبانی از بخش خصوصی به منظور ارتقای جایگاه منابع انسانی، ‌ دعوت از استادان سرشناس بین‌المللی و نیز تکمیل زنجیره نیازها در اکتشاف، استخراج و فرآوری از جمله دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف از امضای این تفاهم‌نامه تحقق اهداف عالی پژوهشی و استفاده از ظرفیت تعاملات ملی و بین‌المللی در حوزه معدن و صنایع معدنی و همچنین توسعه دیپلماسی علمی است.

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ایمیدرو در چارچوب مرکز تحقیقات و فناوری معدنی مستقر در پژوهشکده عمران و زمین انجام می‌شود.

این تفاهم‌نامه بین دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکترخداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو امضا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايميدرو دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صمت استان گفت: امسال انتخاب برترین‌ها بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام خواهد شد.
فضل الله رحمتی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبان ۱۴۰۳، بهره برداران نمونه معادن روباز و زیر زمینی، جوان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محور‌های فراخوان هستند.
وی گفت: افراد دارای شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت نام کنند.
رحمتی گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و به با توجه به اینکه ارزیابی مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی پس از تاریخ تعیین شده مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳