Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:12:20 GMT

بهمن کشاورز درگذشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۵۴۲

بهمن کشاورز درگذشت

 بهمن کشاورز، وکیل پرآوازۀ دادگستری درگذشت.

به گزارش عصر ایران، خبرگزاری ایلنا گزارش داد: بهمن کشاورز در پی ایست قلبی در بیمارستان مهراد تهران چشم از جهان بست.

او که در سال 1323 به دنیا آمده بود در فاصلۀ سال های 1384 تا 1390 و نیز 1392 تا 1396 ریاست اتحادیۀ سراسری کانون های وکلای دادگشتری ایران را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بهمن کشاورز، حقوق دانی شناخته شده بود اما نزد افکار عمومی بیشتر به خاطر وکالت غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران شهرت یافت زیرا گزارش جلسات این دادگاه ها در سال 1377 از تلویزیون پخش می شد و مردم مانند یک سریال جذاب یا مسابقۀ فوتبال آنها را دنبال می کردند.

او فرزند کریم کشاورز بود و به لحاظ خاوادگی نیز اشتهار داشت و برای فرزند خود نیز نام «کریم» را برگزیده بود و خبر درگذشت او را کریم کشاورزِ پسر تأیید کرد.

هر چند بهمن کشاورز لحنی محافظه کارانه داشت و از چارچوب ادبیات حقوقی خارج نمی شد اما در یادداشت هایی که برای برخی روزنامه ها می نوشت یا در گفت و گو با رسانه ها از واژگانی استفاده می کرد که برای شهروندان غیر آشنا با علم حقوق نیز قابل استفاده و فهم باشد و به همین خاطر مخاطبانی بسیار گشترده تر از موکلان خود داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وکیل بهمن کشاورز عارضه قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد