Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:11:27 GMT

وزنه برداری زنان آسیا|زارع هشتم شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۵۹۶

وزنه برداری زنان آسیا|زارع هشتم شد

بانوی ملی‌پوش وزنه برداری کشورمان در جایگاه هشتم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از بیست‌ونهمین دوره رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بانوان بزرگسال آسیا که به میزبانی شهر نینگبو کشور چین در حال برگزاری است، امروز (سه‌شنبه) مریم زارع در گروه A دسته 59 کیلوگرم روی تخته رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حرکت یک ضرب وزنه 64 کیلوگرم را بالای سر برد و در دو ضرب موفق به مهار وزنه 77 کیلوگرم شد. مریم زارع در رقابت‌های گروه A دسته 59 کیلوگرم با مجموع 141 کیلوگرم در جایگاه هشتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، دبیر ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم گفت: در رشته سرود زیر ۱۵ سال دختران، استان یزد رتبه نخست و دو گروه از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.
ابراهیم ذاکری افزود: در رده سنی بالای ۱۵ سال دختران نیز دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول و دوم، و کرمان رتبه سوم را کسب کردند.
وی گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال پسران، استان خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵ سال پسران هم خراسان رضوی، کرمان و هرمزگان اول تا سوم شدند.
دبیر این جشنواره گفت: در رشته نمایش میدانی و خیابانی، هیئت داوران هیچکدام از گروه‌های شرکت کننده را حائز رتبه اول تا سوم ندانست و سه گروه از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان را به عنوان گروه‌های برگزیده جشنواره معرفی کرد.
ذاکری گفت: در این جشنواره ۲۲ گروه سرود و ۸ گروه نمایش از هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، اهواز، یاسوج، خراسان رضوی، یزد، البرز، بوشهر و کرمان به مدت دو روز باهم رقابت کردند.

بیشتربخوانید:اکران فیلم‌های سومین جشنواره گمبرون شهر در بندرعباس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: آنچه امروز همه ما را از جای جای کشور گرد هم آورده است نام امام رضا (ع) است.
اسمعیل جهانگیری افزود: ایران پهناور دارای غنای فرهنگی است که بخشی از آن را در قالب سرود و نمایش مشاهده کردیم.

دیگر خبرها

  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • ماجرای جایزه بین‌المللی گرفتن صحرا اسدالهی چه بود؟
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب