Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@06:39:44 GMT

تعرفه خدمات دندانپزشکی در مشهد افزایش نداشته است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۶۴۸

تعرفه خدمات دندانپزشکی در مشهد افزایش نداشته است

رئیس اداره نظارت بر دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹۰ درصد دندانپزشکی‌های مشهد طبق نرخ‌های سال ۹۶ به ارائه خدمت می‌پردازند.

  به گزارش قدس آنلاین ، دکتر سید خسرو شمسیان رئیس اداره نظارت بر دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخلاف تصور عموم تعرفه‌های دندان پزشکی در بیش از ۹۰ درصد مراکز بر اساس تعرفه‌های مصوب سال ۹۶ محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تعرفه حق الزحمه دندان پزشکان در سال ۹۶ تعیین شده و در سال ۹۷ تنها ۲و سه دهم درصد افزایش یافته است و این موضوع بدان معناست که اگر بر فرض مثال حق الزحمه یک دندان پزشک در سال ۹۶ برای یک اقدام پزشکی صد هزار تومان بوده برای سال ۹۷، این دندان پزشک تنها می‌تواند ۱۰۲ هزار و۳۰۰ سیصد تومان از بیمار دریافت کند.

رئیس اداره نظارت بر دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هر جامعه‌ای کسانی هستند که از مقررات تخطی می‌کنند که با آن‌ها برخورد می‌شود، ولی در جامعه دندان پزشکی ما ۹۷ درصد جمعیت حال مردم را درک می‌کنند و صرفاً براساس قوانین از مراجعان هزینه دریافت می‌کنند.

شمسیان با بیان اینکه در شرایط تحریم قیمت بعضی از اقلام دندان پزشکی افزایش یافته است، افزود: اگر به عنوان مثال ایمپلنت در شرایط قبل از تحریم یک میلیون و پانصد هزار تومان بوده و اکنون دو میلیون و پانصد هزار تومان شده، در این افزایش قیمت تنها همان پانصد هزار تومان حق الزحمه به دندان پزشکان تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مردم باید آگاه باشند صرف در نظر گرفتن محیطی برای انجام امور دندان پزشکی و پوشیدن لباس پزشکی نباید به فرد اعتماد کرد، بلکه باید از تأیید نظام پزشکی در خصوص فعالیت فرد مطمئن شوند.
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات دندانپزشکی دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌ های پزشکی ابلاغ شد

به گزارش جام جم آنلاین، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مبنای تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ این تعرفه است و هیچ کس حق دریافت مبالغ خارج از این ارقام را ندارد.
 
دکتر کریمی گفت: بر این اساس تعرفه پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار و پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان تعیین شد.
 
وی گفت: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • تعرفه‌ های پزشکی ابلاغ شد
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد
  • ویزیت روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر در دانشکده دندانپزشکی مشهد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • ۳۹ هزار خدمات دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام شد