Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت بازی استقلال خوزستان و نساجی نامشخص است.

طرفداری- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای برگزاری دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر با مشکل رو به رو شده است.

به گزارش فارس، استقلال خوزستان در دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز پنج شنبه میزبان نساجی مازندران است. استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر از حریفان خود میزبانی می‌کند اما به دلیل بارش باران و آب گرفتگی در اطراف ورزشگاه امکان برگزاری این بازی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فولاد با برگزاری دیدار استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد مخالفت کرده است. از سوی دیگر سازمان لیگ هم حاضر به برگزاری بازی در زمان دیگری نیست و استقلال خوزستان اگر شرایط فراهم نشود، باید در شهر دیگری میزبانی کند.

وضعیت محل برگزاری این بازی مشخص نیست و استقلال خوزستان در این مورد با چالش رو به رو شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ ماست و در فاصله ۷ مسابقه تا پایان فصل، خیلی‌ها با توجه به دیدار‌های باقیمانده این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی به شاگردان نکونام می‌دهند. اما با یک نگاه به جدول بازی‌ها و نتایج دور رفت مشخص می‌شود که این پیش‌بینی خیلی خوش‌بینانه است.

استقلال تا قبل از بازی با مس رفسنجان ۳ امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس داشت و با یک مساوی در ورزشگاه آزادی این فاصله به یک امتیاز رسید. فراموش نکرده‌ایم که پرسپولیس فصل قبل، یعنی در بهار سال گذشته هر هفت مسابقه باقی‌مانده خود را برد و ثابت کرده که توانایی تمرکز در رقابت‌های حساس پایانی و ثبات در کسب نتیجه را دارد. این یعنی استقلال دیگر حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارد چرا که با یک مساوی احتمال تقدیم صدرنشینی جدول به رقیب دیرینه وجود دارد. حال ببینید استقلال در دور رفت و در بازی‌های به مراتب آسان‌تر در ۷ مسابقه پایانی چه نتایجی گرفت.

استقلال این هفته میزبان شمس آذر قزوین است. تیمی که این فصل یقه بزرگان را در خانه‌هایشان گرفته و بازی رفت مقابل استقلال دو بار عقب افتاد و هر دو بار توانست جبران کند؛ آن بازی ۲-۲ مساوی تمام شد. در بازی بعدی استقلال باید در تبریز به مصاف تراکتور برود. یک جدال همیشه حساس در لیگ برتر ما که دور رفت در ورزشگاه آزادی با دو گل به سود استقلال تمام شد. تراکتور دست به تغییر مربی زده و انگیزه‌های ستاره‌های این تیم برای درخشش مقابل استقلال هم هست، به خصوص پرسپولیسی‌های این تیم قرمزپوش!

بازی بعدتر استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن خواهد بود. بازی رفت در فولادشهر ۱-۱ مساوی تمام شد و می‌دانیم که ذوب آهن دور برگشت تمام امتیازاتش را از بازی‌های بیرون خانه گرفته است. چهارمین بازی بعدی استقلال مقابل فولاد خواهد بود، باز هم در ورزشگاه آزادی و دیداری که باز هم در دور رفت مساوی تمام شد؛ تیم سابق جواد نکونام که انگیزه زیادی برای متوقف کردن او دارد.

از حالا پنجمین بازی بعدی استقلال مقابل نساجی است؛ در ورزشگاه وطنی قائمشهر و مقابل ساکت الهامی؛ استقلال بازی رفت را با ۴ گل پیروز شد. بازی ماقبل آخر استقلال در این فصل در ورزشگاه آزادی برابر گل گهر خواهد بود؛ بازی رفت این دو تیم در سیرجان مساوی تمام شد و آن‌جا هم استقلال عقب بود که با پنالتی یامگا از شکست گریخت! و بالاخره بازی هفته پایانی مقابل پیکان که در ورزشگاه دستگردی خواهد بود. استقلال دور رفت ۲-۱ تیم رضا عنایتی را برد، اما کیست که نداند پیکان دور برگشت موفق‌ترین تیم ما بوده که اصلا قابل مقایسه با تیم دور رفت نیست!

این یعنی در دور رفت استقلال از این هفت مسابقه صاحب ۳ برد و ۴ مساوی شده است. از ۲۱ امتیاز ممکن تنها ۱۳ امتیاز را گرفته و ۸ امتیاز از دست داده که در صورت تکرار حتی یکی از این مساوی‌ها شانس از دست رفتن صدرنشینی وجود دارد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد