Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:25:16 GMT

فردا؛ نشر اسم با ۷ کتاب جدید به نمایشگاه می‌آید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۸۰۳

فردا؛ نشر اسم با ۷ کتاب جدید به نمایشگاه می‌آید

نشر اسم در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ بازگشایی می‌شود، با ۳۵ عنوان کتاب از ۲۲ نویسنده و مترجم، پذیرای علاقمندان به کتاب است.

به گزارش مشرق، نشر اسم که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ به مدیریت سعید مکرمی آغاز کرده است امسال با شروع چهارمین سال فعالیتش با ۳۵ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میان کتاب‌هایی که نشر اسم منتشر کرده است، آثار نویسندگان و مترجمان نام‌آشنایی همچون «علی موذنی»، «احمد گلشیری»، «محمد حنیف»، «احمد شاکری»، «فریدون مجلسی»، «سعید زیباکلام» و «عباس پژمان» دیده می‌شود.

رمان «احضاریه» از این انتشارات و نوشته علی موذنی یکی از رویدادهای کتابخوانی سال گذشته محسوب می‌شود که با استقبال چشمگیر علاقمندان به کتاب، طی شش ماه به چاپ بیستم رسید.

تعداد هفت عنوان کتاب برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه در غرفه نشر اسم ارائه می‌شود که شامل «بهترین داستان‌های جهان» در ۵ جلد با انتخاب و ترجمه احمد گلشیری، اثر غیرداستانی «شکوه مرگبار» نوشته «دانیال حقیقی»، رمان احضاریه نوشته علی موذنی، رمان «پل» نوشته «آراز بارسقیان» و «غلامحسین دولت‌آبادی»، رمان «سه‌شنبه» نوشته آراز بارسقیان، مجموعه داستان «پسران سالخورده» نوشته «حسام‌الدین مطهری» و رمان «رگ و ریشه» نوشته «جان فانته» با ترجمه «محمدرضا شکاری» می‌شوند.

همچنین برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه کتاب، چاپ چهارم رمان «سرشار زندگی» نوشته جان فانته با ترجمه محمدرضا شکاری، چاپ دوم رمان آمریکایی نوشته «هاوارد فاست» با ترجمه فریدون مجلسی،

چاپ دوم رمان «تذکره اندوهگینان» نوشته حسام‌الدین مطهری و چاپ دوم کتاب «هزارتوی سعودی» نوشته «کارن الیوت هاوس» با ترجمه «ابراهیم موسوی» و «نگار باغانی» ارائه می‌شوند.

نشر اسم از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ در غرفه شماره ۱۶۰ واقع در راهروی ۲۹ سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی، پذیرای علاقمندان به کتاب است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل کتاب نشر اسم نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر جز افرادی باشید که کتاب خواندن، بخشی از سبک زندگی‌تان است، به‌احتمال برایتان جالب باشد که اطلاعاتی در مورد کتاب‌های پرفروش سال ۱۴۰۳ به‌دست بیاورید.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا این کتاب‌ها را به شما معرفی کنیم، همچنین به روایت بخشی از محتوای آن‌ها بپردازیم. پس اگر در شروع سال جدید، هنوز تصمیم به انتخاب و خرید هیچ کتابی نگرفته‌اید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

در نوروز ۱۴۰۳ فروش چه کتاب‌هایی بیشتر بود؟

در تعطیلاتی که گذشت، ۸ کتاب جذاب که داستان‌های متفاوت و تأثیرگذاری را روایت می‌کنند، بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند. این کتاب‌ها در همه زمینه‌ها ازجمله عشق و فلسفه نوشته شده‌اند و محتوای آن‌ها، تا عمق جان خواننده نفوذ می‌کند.

به همین سبب، اگر قصد خرید کتاب دارید و می‌خواهید در سال ۱۴۰۳، دیدگاه متفاوت‌تری نسبت به زندگی پیدا کنید، نگاهی به ماجرای کتاب‌های فهرست پایین بیندازید:

هزار خورشید تابان

مردی به نام اوه

کیمیاگر

ملت عشق

چشم‌هایش

جز از کل

دنیای سوفی

عقاید یک دلقک

هزار خورشید تابان

اگر تجربه خواندن کتاب‌های خالد حسینی را داشته باشید، به‌قطع می‌دانید که با یک ماجرای رمانتیک و فانتزی روبه‌رو نیستید! رمان هزار خورشید تابان، داستان ۲ زن را با نام‌های مریم و لیلا روایت می‌کند و سختی‌هایی را که به زن‌ها، به‌سبب زن بودن‌شان تحمیل می‌شود، به شما نشان می‌دهد. ا

ین کتاب تجربه‌های تلخی از جنگ، خشونت و فقر را از زندگی زنان افغانستان به‌نمایش می‌گذارد و خواندن آن، وسعت دیدتان را به دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، گسترش می‌دهد.

مردی به نام اوه

اوه پیرمردی سرسخت و سنتی است که به‌تنهایی در چهارچوب‌های خودش زندگی می‌کند. به عقیده او، فقط احمق‌ها هستند که می‌توانند به کامپیوتر و فناوری اعتماد کنند. در طول خواندن این رمان، شما ماجرای عاشقانه اوه را با همسرش در دوران جوانی‌شان خواهید خواند. این رمان تاکنون به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده و حتی منتقدهای سرسخت کتاب‌ها نیز، خواندن آن را به همه افراد توصیه می‌کنند.

کیمیاگر

اگر جز کسانی هستید که به افسانه شخصی باور دارید، همچنین فکر می‌کنید که فهم نشانه‌های جهان، شما را به هدف و تقدیرتان نزدیک می‌کند، کیمیاگر مناسب شماست. این رمان، داستان پسر چوپانی را روایت می‌کند که در جستجوی افسانه شخصی‌اش، شغل خود را ترک کرده و راهی مصر می‌شود. او تلاش‌های زیادی برای پیدا کردن گنجی که سال‌ها قبل خوابش را دیده بود، انجام می‌دهد. اما آیا در انتهای داستان، موفق به یافتن گنج می‌شود؟

ملت عشق

آیا دوست دارید در مورد شمس تبریزی و مولانا، همچنین نحوه آشنایی آن‌ها بخوانید؟ آیا علاقه‌ای به درک بهتر عشق دارید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، خواندن کتاب ملت عشق، باعث می‌شود که به یک دنیای دیگر متصل شوید.

همچنین، با فهم ۴۰ قاعده زندگی، دیدگاه گسترده‌تری به جهان هستی پیدا کنید. این کتاب در مورد زنی ۴۰ ساله است که هیچ باوری به عشق ندارد. اما آیا واقعاً عشق یک دروغ است یا این زن می‌تواند طعم واقعی این حس را در زندگی بچشد؟

چشم‌هایش

بزرگ علوی نویسنده کتاب چشم‌هایش است. او در این رمان، داستان یک زوج عاشق را تعریف می‌کند که درگیر مشکلات سیاسی هستند. چشم‌هایش، روایت عشقی نافرجام است که در قالب یک تابلوی نقاشی، شروع به صحبت می‌کند. این داستان کوتاه، یکی از پرخواننده‌ترین رمانی‌هایی بود که در نوروز ۱۴۰۳ فروش زیادی را به خود اختصاص داد.

جز از کل

جز از کل یک رمان جذاب و بی‌نظیر است که حین خواندن آن، به‌هیچ‌عنوان احساس خستگی نخواهید کرد. این کتاب، داستان ۲ برادر که یکی از آن‌ها تبدیل به خلافکار زیرزمینی می‌شود و دیگری که یک فیلسوف عجیب است را روایت می‌کند.

البته کل ماجرا از زبان پسر یکی از این برادرها تعریف می‌شود که در نوع خود، بسیار دوست‌داشتنی، بامزه و چالش‌برانگیز است. بنابراین، اگر دوست دارید که یک رمان متفاوت با شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده را بخوانید، حتماً برای خرید جز از کل اقدام کنید.

دنیای سوفی

آیا به خواندن فلسفه علاقه دارید؟ آیا دوست دارید که کل مفهوم فلسفه را در قالب یک رمان و به‌صورت یک‌جا یاد بگیرید و حین مطالعه، برترین فیلسوف‌های جهان و کل تاریخ بشریت را بشناسید؟ اگر جواب‌تان بله است، توصیه می‌کنیم که برای خواندن کتاب دنیای سوفی دست به کار شوید.

این کتاب، قلم یک مدرس مشهور فیلسوف است که با نوشتن این رمان، تصمیم گرفت تا فلسفه را به شیرین‌ترین شیوه ممکن به شاگردهایش آموزش دهد.

عقاید یک دلقک

اگر از دسته افرادی هستید که خواندن رمان‌های نوشته‌شده از زمان هیتلر علاقه دارید، عقاید یک دلقک مناسب شماست. این کتاب، داستان یک دلقک غم‌انگیز را روایت می‌کند که گویا اسیر انسان‌های ریاکار و دنیایی پوچ شده است.

این رمان بسیار روان نوشته شده و با وجود اینکه سال‌های طولانی از انتشارش می‌گذرد، همچنان کشش و جذابیت‌های خاص خود را دارد. این رمان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توسط افراد زیادی خریداری و خوانده شده است.

برای خرید کتاب‌های پرفروش، نمایشگاه آنلاین کتاب را از دست ندهید!

اگر از کاربران دائمی دیجی‌کالا باشید، حتماً می‌دانید که این برند مشهور ایرانی، هرساله برای برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب، بستری را فراهم می‌کند که به‌کمک آن، قادر به خرید کتاب‌های مورد نظرتان خواهید بود. این فضا باعث می‌شود که حتی اگر فرصت شرکت در نمایشگاه کتاب تهران را ندارید، بتوانید برای خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ و هر کتاب دیگری، دست به کار شوید.

دقت داشته باشید که در این نمایشگاه، هر کتابی را که مد نظر دارید، می‌توانید با تخفیف‌های ویژه‌ای خریداری کنید. پس دست بجنبانید و جز اولین کسانی باشید که برای خرید کتاب‌های دنیای سوفی، کیمیاگر، جز از کل، عقاید یک دلقک، چشم‌هایش، مردی به نام اوه، ملت عشق و هزار خورشید تابان با بهترین قیمت ممکن، اقدام می‌کنند.

جمع‌بندی

اگر به‌تازگی تصمیم به ورود به دنیای کتاب‌خوانی گرفته‌اید، بهترین کار این است که از مطالعه رمان‌ها و کتاب‌های پرفروش و پرطرفدار شروع کنید. برخی از کتاب‌هایی که نام آن‌ها در فهرست برترین کتاب‌های ۱۴۰۳ گنجانده می‌شود و در نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا به‌فروش می‌رسد، عبارت است از: دنیای سوفی، کیمیاگر، جز از کل، عقاید یک دلقک، چشم‌هایش، مردی به نام اوه، ملت عشق و هزار خورشید تابان.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6084467

دیگر خبرها

  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد
  • ترجمه «نویسندگی خلاق به زبان ساده» به چاپ دوم رسید