Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:38:35 GMT

پلیس: 92 خانه پلاک قرمز در پایتخت پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۹۲۷

پلیس: 92 خانه پلاک قرمز در پایتخت پلمپ شد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: سال گذشته 92 خانه پلاک قرمز که در آن نگهداری، استعمال و توزیع مواد مخدر صورت می گرفت با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

سرهنگ محمد بخشنده روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری تهران اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روز نظارت می کند تا به صورت غیرقانونی دخل و تصرفی در این ملک های پلمپ شده صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر فک پلمب در این خانه ها انجام شود دوباره مواد فروشان به این خانه ها باز می گردند و زحمت های پلیس به هدر می رود و مردم نسبت به پلیس بی اعتماد می شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: دو خانه با دستور مقام قضایی فک پلمپ شد.
وی با بیان اینکه در طرح پاکسازی محله های شوش، هرندی و مولوی 10 هزار معتاد جمع آوری شد گفت: این افراد به مراکز بازپروری و نگهداری معتادان منتقل شدند و هم اکنون این محله ها در وضعیت خوبی قرار دارند.
بخشنده اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر بارها هشدار داده بود که در تهران 20 هزار معتاد متجاهر وجود دارد ولی اقدامی از سوی دستگاه های مختلف در خصوص جمع آوری و نگهداری آنها صورت نمی گرفت.
وی با اشاره به حضور بیش از یک هزار معتاد منع پذیرش گفت: این معتادان دارای بیماری هایی از جمله ایدز، هپاتیت، مشکلات روحی و روانی و معلویت هستند که باید نسبت به وضعیت آنها تعیین و تکلیف صورت گیرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: اگر نسبت به ساماندهی این معتادان اقدام شود تهران پاکی نسبت به قبل خواهیم داشت.
وی از جمع آوری 131 زن معتاد در پایتخت خبر داد و گفت: این تعداد زن در طرح پاکسازی سال گذشته جمع آوری شدند که از این تعداد 99 نفر آنها به مراکز بازپروری و غربالگری منتقل شدند.
بخشنده گفت: طبق پیش بینی پلیس یک هزار زن معتاد در تهران وجود دارد که باید نسبت به مراکز نگهداری آنان تدابیری اندیشیده شود چرا که هم اکنون کمبود مراکز نگهداری برای این قشر وجود دارد.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد فروشان پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار