Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسل جدید کیا اوپتیما (K5)، مانند هیوندایی اپتیمای 2020 به سیستم محرک "آل‌ویل‌درایو" یا همان محرک تمام چرخ مجهز خواهند شد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "ات‌نیوز"، نسل پنجم کیا اپتیما برای اولین بار قبل از پایان سال جاری رسما به نمایش درخواهد آمد و پس آن شاهد آخرین نسخه‌های ویژه از سوناتا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوناتای 2020

براساس  این گزارش‌ها سیستم "آل ویل درایو" با محور چرخ‌های عقب و  در کنار یک محرک الکترونیکی بین محور جلو و عقب فعال شده تا نیروی حاصل از موتور را با توجه به عواملی مانند سرعت و شتاب بین چرخ‌ها تقسیم کند.

موتور در حالت‌های "اکو"، "سیستم پیشرفته بهره‌وری سوخت"، "اسپورت" فعال شده و در همه موارد تمرکز زیادی بر رانندگی لذت‌بخش دارد.

جدیدترین نسخه کیا اوپتیما

در حال حاضر بسیاری از خودروسازان سیستم محرک تمام چرخ را روی خطوط تولید خود گسترده می‌کنند. به عنوان مثال سیستم "هیوندای هیتراک" روی برخی از مدل‌های سانتافه و پالسید دیده می‌شود. سیستم آل ویل‌درایو کیا نیز روی برخی از مدل‌های بالاتر مانند K9 و استینگر GT به کار رفته و قرار است بیشتر کراس‌اوورهای این برند نیز ار این قابلیت بهره برند.

احتمالا  ورود سوناتاهای جدید به بازار، در کنار اپتیماهایی با قابلیت تمام چرخ برای این دو برند خواهر کره‌ای سودی چشمگیر به همراه دارد. از طرفی این دو برند آسیایی قصد دارند با این قابلیت به رقابت با  نیسان آلتیما یا سوارو لجسی 2020 بپردازند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیا اپتیما هیوندای سوناتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • محرک جدید بورس
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • از رنجی که می‌برند...