Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بازسازی‌ها و نوسازی‌ها در مناطق سیل‌زده زیر نظر این قرارگاه با فرماندهی وزیر کشور، انجام می‌شود و همه دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، نیرو‌های مسلح و نیرو‌های مردمی دست به دست هم داده و در این راستا کمک خواهند کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزار میزان اسماعیل نجار در جلسه نحوه همکاری و مشارکت استانداری‌های منتخب (معین) در روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور اعضای کمیته‌های قرارگاه بازسازی و نوسازی در محل وزارت کشور برگزار شد گفت: ۲۵ استان و بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ روستا درگیر باران و سیل بودند، ولی قدرت هماهنگی و بسیج شوندگی و تأمین امکانات و منابع و ماشین‌آلات به ویژه در ایام نوروز که همگی به دنبال کار و زندگی خود هستند، به خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده تصریح کرد: باید با انسجام و همکاری و همراهی مردم و نهاد‌های عمومی غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظامی، بحران به وجود آمده را مدیریت کنیم چراکه اکنون در مرحله بازسازی هستیم و باید اقدامات لازم برای بازگرداندن مناطق آسیب دیده به وضعیت عادی را اجرایی کنیم.

نجار بابیان اینکه موضوع بازسازی، نوسازی و تأمین خسارت به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مردم مبنای تشکیل قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده در وزارت کشور است تریح کرد: در سال‌های اخیر ساخت و ساز‌های زیادی در مسیل‌ها صورت گرفته که این مساله با تغییر مسیر در طبیعت منجر به بروز خسارت‌های جبران ناپذیر در کشور شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بر پیش‌بینی، پیشگیری، آمادگی ومقابله، بازسازی و بازتوانی در خصوص حوادث طبیعی تأکید کرد و با اشاره به تسریع در روند بازسازی مناطق سیل‌زده افزود: راه‌حل اساسی در این گونه حوادث صنعت بیمه است و باید تقویت شده و گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع آوری شده با توجه به نیاز جدی سیل زدگان به سرعت به مناطق سیل زده ارسال می‌شود تا با توزیع سریع در کاهش آلام و مشکلات سیل زدگان توزیع شود.

گفتنی است تهران، اصفهان، البرز، فارس، کرمان، خراسان رضوی، قم، یزد، سمنان و همدان به عنوان استان‌های منتخب در روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تعیین شده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قائم مقام نجار بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس