Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه اقدام به شایعه‌سازی در خصوص حکم نسرین ستوده کردند، گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم در میدان رسانه‌های بیگانه بازی نکنید، روی افکار عمومی جامعه خودمان تمرکز کنیم و این مساله هم بازی است که راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که اتهامات متعدد داشته باشند، دادگاه برای هر اتهام حکم جداگانه صادر می‌کند. مغلطه می‌کنند آنهایی که ادعای حقوقدانی دارند حتی خود متهم به جای شفافیت به مغالطه ‌وی آورده است. ثانیا این رای قطعی نیست. چه بسا که اگر خود ایشان تقاضای تجدیدنظرخواهی کند، در میزان مجازات و اصل مجازات تغییراتی ایجاد شود.

اسماعیلی ادامه داد: همین فرد در محکومیت‌های سابق خود محکوم به حبس سنگین شد و درخواست تجدیدنظر کرد و حبس به جزای نقدی تغییر کرد. همین فرد حکم حبس داشت و با عفو رهبری از زندان آزاد شد. ما به کلیه متهمان و وکلا و خواهان و خوانده می‌گوییم قانون و مقررات را محترم بشمارید و مطمئن باشید نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران با نهادهای تصمیم‌گیری متعدد حق آن‌ها را اجرا خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسماعیلی نسرین ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب این هفته لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار تهران رفت که این بازی مهیج و پرگل با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

اتفاق عجیب این مسابقه تعویض زودهنگام حامد پاکدل بود. رضا عنایتی در دقیقه ۲۵ مهاجم اسبق پرسپولیس را را تعویض کرد و علی اکبر رنجبر را به زمین فرستاد.

پاکدل که از این تعویض بسیار ناراحت بود مستقیم راهی رختکن شد. حالا عنایتی سرمربی پیکان در مورد این تعویض عجیب و زودهنگام توضیح داد.

ویدئو: 330334

او در این باره گفت:"حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی."

او در مورد رفتن پاکدل به رختکن گفت:"حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود‌. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند."

دیگر خبرها

  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد