Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری شش جشن گلریزان به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده کشور در این استان خبر داد.

وی گفت: با برگزاری این جشن‌ها در شهرستان شهرکرد، بروجن، بن، کوهرنگ، اردل و لردگان، سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال کمک جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اضافه کرد: از این مبلغ، دو میلیارد و ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی بود که به مناطق آسیب دیده ارسال گردید.

وی افزود: اعزام ۲۱ تیم ورزشی و تشکل‌های مردم نهـاد به مناطق سیل زده و پخت و توزیع ۱۳ هزار غذا برای سیل زدگان کشور از سوی جامعه ورزش و جوانان استان از دیگر خدمات انجام شده در این زمینه بود.

انتهای پیام/خ

جمع آوری کمک برای سیل زدگان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۳۰ درصدی هدف صادراتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره بازرگانی و توسعه تجارت خارجی صمت استان گفت: امسال هدف صادرات کالا‌ها از استان به خارج از کشور ۴۰۴ میلیون دلار تعیین شده است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و به همت تولیدکنندگان و بازرگانان محقق خواهد شد.
مهراب جمالپور افزود: سال گذشته هدف صادراتی استان ۱۱۰ میلیون دلار بود که خوشبختانه ۱۶۴ میلیون دلار صادرات کالا محقق شد.
وی با اشاره به ارتقای ۳۰ درصدی هدف صادراتی در سال جدید گفت:کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، شیر خشک، اوره و آمونیاک، بادام، خوراک آبزیان، موکت، خوراک ماهی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی و سیلندر گاز از عمده‌ترین کالا‌ها برای صادرات از استان چهارمحال و بختیاری به دیگر کشور‌ها است.
جمالپور افزود: عراق، ترکیه، هند، افغانستان، سوریه، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان، لبنان وگرجستان از جمله کشور‌هایی هستند که عمده‌ترین صادرات استان، به آنها است.

دیگر خبرها

  • ارتقای ۳۰ درصدی هدف صادراتی چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی در مناطق مستعد کشور تا ۱۳ فروردین
  • آیین‌های احیای شب نوزدهم ماه رمضان برگزار می‌شود
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور