Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:57:26 GMT

دفاعیات فروزان درجلسه امروز کمیته انضباطی تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۱۰۵

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از حواشی پیش آمده در کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، در جریان دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود رشت، تیم تراکتورسازی سه گل مشکوک دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی در این خصوص ایجاد شد که از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود، بررسی‌های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، مورخ ۲ اردیبهشت ماه با حضور کاراندیش معاون حقوقی، آذرنیا مدیر و نصیری مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.

در این جلسه اتهامات به وی تفهیم شد و محسن فروزان دفاعیات خود را در جلسه رسیدگی مطرح کرد. این کمیته پس از بررسی مسائل مطرح شده و با توجه به ادله موجود و استعلام از نظر کارشناسان فوتبالی، اقدام به صدور رای مستند و مستدل خواهد نمود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتورسازی فروزان تبانی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد

کمیته انضباطی از دعوت از بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

به گزارش مشرق، از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد که دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • تبعات یک خوشحالی؛ دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!