Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:36:10 GMT

یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی خودروی پراید در تاکستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۱۰۸

یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی خودروی پراید در تاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نصرالله بیگلری در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو سواری «پراید» در آزادراه «قزوین - زنجان» بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد در این حادثه یک نفر سرنشین سواری پراید که زن بود بر اثر شدت ضربه در دم فوت کرد و دیگر سرنشینان که مصدوم بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری «پراید» اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان گفت: رانندگان در هنگام مسافرت به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و سعی کنند به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در یک مکان امن توقف و استراحت کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 4598375

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ایندیپندنت، چند روز پیش در حالی که مسابقات اتومبیل رانی فاکس هیل سوپرکراس، در شهر دیاتلاوا سریلانکا در حال برگزاری بود و حدود ۴۵ هزار نفر برای تماشای مسابقات گرد هم آمده بودند، دو خودرو از مسیر مسابقه خارج شدند و با تماشاچیان برخورد کردند.

در این حادثه ۷ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس سریلانکا گفت: در بین کشته‌شدگان ۴ مسئول مسابقه و یک دختر ۸ ساله نیز به چشم می‌خورند. در جریان این حادثه ۲۰ نفر مجروح شدند که از سوی تیم‌های امدادی به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته سخنگوی پلیس سریلانکا، این حادثه زمانی رخ داد که ۲خودرو که با سرعت زیاد در مسیر در حرکت بودند، از کنترل راننده‌ها خارج و از مسیر مسابقه منحرف شدند و با جمعیت برخورد کردند.

عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه نشان می‌دهد که مردم بلافاصله پس از تصادف به سمت محل حادثه هجوم آوردند و شیشه‌های خودروهای منحرف شده را شکستند تا سرنشینان آن‌ها را نجات دهند.

با توجه به اینکه هنوز علت اصلی خروج خودرو از پیست مشخص نیست، مسئولان مسابقه تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده‌اند. مسابقه پس از حادثه لغو شد و مسابقات به حالت تعلیق درآمد.

این مسابقه توسط ارتش سریلانکا و فدراسیون اتومبیلرانی این کشور برگزار شده بود.

کد خبر 846447 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مسابقه اتومبیلرانی حوادث جهان

دیگر خبرها

  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه