Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در تمامی مسائل به‌ویژه مسائل امنیتی پیش‌قدم بوده و توانسته‌اند با تعامل خوبی که با سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور دارند امنیت را برای ایران سلامی به ارمغان آورند.      به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات کارکنان وزارت اطلاعات در سراسر کشور برشمرد و اظهارکرد: علی‌رغم برخی اختلاف‌ سلیقه‌ها، مردم و مسئولین کشور در مقابله با هجمه‌های خارجی وحدت مثال‌ زدنی دارند که نقش وزارت اطلاعات در این اتحاد و همبستگی بسیار قابل‌تأمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران همواره نقش مؤثری در مبارزه با مفاسد اقتصادی، زمین‌خواری و قاچاق کالا و ارز دارد، گفت: اینگونه مبارزات ضمن اینکه به جلوگیری از پایمال شدن حقوق افراد مستضعف و حفظ بیت‌المال کمک می‌کند جنبه بازدارندگی و پیشگیرانه نیز دارد. 

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسلامی ایران امام زمان زمین قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهارداشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.   کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد