Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:23:07 GMT

راننده در برخورد خودرو با شتر جان باخت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۲۳۶

راننده در برخورد خودرو با شتر جان باخت

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد سواری 405 در محور نهبندان به زاهدان با یک نفر شتر، راننده جان خود را از دست داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف در کیلومتر 20 محور نهبندان - زاهدان بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو 405 که در مسیر زاهدان به سمت نهبندان در حرکت بود با یک نفر شتر که وسط جاده قرار داشت، برخورد کرد.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: این خودرو بر اثر این حادثه به لاین دیگر جاده منحرف و با یک اتوبوس برخورد می کند که راننده خودرو 405 در دم کشته و سرنشین برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
وی بیان کرد: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل خودرو از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام شده است.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تصادف فوتی شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان