Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان پلدختر از طریق پست به مدت یک ماه به صورت رایگان انجام می‌شود. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا فتاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را با حداکثر وزن 30 کیلوگرم در قالب پست سفارشی به صورت رایگان در دفاتر پستی به مردم سیل‌زده پلدختر ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان کرمانشاه عنوان کرد: مدت این سرویس رایگان از تاریخ 18 فروردین تا 18 اردیبهشت ماه است.

آوای مهربانی کهگیلویه و بویراحمد‌ برای کمک به سیل زدگان + تصاویرارسال بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات و دارو به مناطق سیل‌زده توسط آستان قدسرئیس اتاق اصناف کشور: کمک‌های اصناف به سیل‌زدگان از مرز 40 میلیارد تومان گذشت

فتاح با اشاره به سرویس‌های جدید ایجاد شده در پست استان گفت: ایجاد کارپوشه ایرانیان، سرویس ویژه فرودگاهی، سرویس اینترنتی پست من، پست ویژه به مقصد تهران و توزیع در همان روز، برگزاری مسابقه نامه‌‌نگاری به عنوان مشاور دبیر کل سازمان ملل ویژه نوجوانان زیر 15 سال از جمله سرویس‌های جدید پست استان است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه با اشاره به ادامه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و استانداردسازی آدرس‌ها بیان کرد: حدود 250 هزار رکورد اطلاعاتی در شهرستان اسلام‌آباد غرب به هنگام شده است.

وی توسعه سرویس تجارت الکترونیک با افزایش 25 درصدی تعداد فروشگاه‌ها و به به‌کارگیری مدیریت تجارت الکترونیک، صدور قبض الکترونیک برای مشتریان و به‌کارگیری سیستم یکپارچه وب سرویس‌های کد پستی به نشانی الکترونیک گیت‌وی را از دیگر اقدامات انجام شده در پست استان دانست.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد

معین‌الدین سعیدی با اشاره به سیل اخیر در چابهار گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل مسئولان اجرایی و به ویژه شخص استاندار و وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری کنار مردم سیل‌زده بودند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان اجرایی کنار سیل‌زدگان چابهار باعث دلگرمی مردم شد و ارائه خدمات از سوی مسئولان به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد.

سعیدی افزود: مشکلات در اثر تخریب زیرساخت‌های آب و برق و راه بسیار بیشتر شده و ارائه خدمات به سیل زدگان با مشکلات زیادی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو تلاش بسیاری را برای مهار آب‌های مرزی انجام می‌دهد اما باز هم بخشی از این آب‌ها به دریا می‌ریزد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان از سیل اخیر خسارات زیادی دیده‌اند و باید برای جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بودجه اعتباری در نظر بگیریم.

سعیدی افزود: درست است که حجم تخریب‌ها در سیل اخیر بسیار زیاد بود اما مسئولان تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به سیل‌زدگان داشتند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز