Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@01:53:08 GMT

فاز چهارم بیمارستان شهید فقیهی شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۲۶۷

فاز چهارم بیمارستان شهید فقیهی شیراز شامل بخش اتفاقات و رادیولوژی افتتاح شد. به گزارش جنوب نیوز، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح فاز چهارم این بیمارستان، گفت: بخش اتفاقات و رادیولوژی با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.

علی اکبری افزود: این بخش با مساحت بیش از ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان باز سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن برای باز سازی فاز چهار هزینه شد و قریب به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه تجهیزات پزشکی شده است.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی در خصوص بخش رادیولوژی بیان کرد: بخش رادیولوژی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیر راه اندازی شد.

اکبری با اشاره به راه اندازی بخش فَست تِرَک و اتاق احیا این بیمارستان بیان کرد: برای اولین بار در این بیمارستان بخش فَست تِرَک برای بیمارانی که مداوای آنها بیش از شش ساعت نیست افتتاح شد و اتاق احیا برای بیمارانی که وضعیت حال آنها وخیم بوده راه اندازی شده است.

وی در خصوص به فعالیت این بخش خاطر نشان کرد: بخش اتفاقات و رادیو لوژی از امروز آماده خدمت رسانی به بیماران است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری