Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:19:41 GMT

۲ نفر توسط آتش‌نشانان همدانی نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۳۷۶

۲ نفر توسط آتش‌نشانان همدانی نجات یافتند

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات یک عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۳۹۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۵ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی بابیان اینکه ۹ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۳۹ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۴۲ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق خانه باغ در میدان امام حسن (ع) بوده است.

بیاناتی افزود: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار غنی زادگان و ۳ مورد مهار حیوانات در میدان بعثت، شورین و شهرک الوند توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4598230

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی