Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،حسین آوان، مسؤل بازررسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل با بیان اینکه همه ساله عملکرد دستگاه های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و وزارت ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: که ارزیابی جشنواره شهید رجایی شامل دو بخش شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شاخص های عمومی شامل 7 محور؛ (اصلاح ساختار سازمانی) (توسعه دولت الکترونیک) (مدیریت سرمایه انسانی) (شفافیت و مدیریت مالی) (بهبود فضای کسب و کار و بهبود بهره وری) (ارشاد سلامت اداری) (مسؤلیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد) با مجموع امتیاز 1000 و شاخص های اختصاصی استانی در سه محور (جوانان) (فرهنگی ، همگانی و پژوهش) و (قهرمانی) با مجموع امتیاز 1000 است. آوان افزود: با توجه به اطلاعیه های صادره از سوی وزارت مطبوع ارزیابی عملکرد استانی از تاریخ 13 اسفند 97 تا 29 فروردین 98 قابلیت بارگذاری اطلاعات داشته که این اداره کل سعی نموده کلیه اطلاعات و عملکرد سال 97 را به صورت مستند و کامل بر روی سامانه بارگذاری نماید و این امیدواری وجود دارد تا این اداره کل بتواند نسبت به سالیان گذشته با توجه به حجم عملیات و فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته در جایگاه بالاتری نسبت به سایر دستگاه های اجرایی استان قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان بهره وری خراسان جنوبی سلامت شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!