Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نانو گرافن با راه‌اندازی خط تولید جدیدی، دامنه کسب و کار خود را در حوزه محصولات گرافنی توسعه داده است.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت نانو گرافن (Nano Graphene) در راستای پاسخ به نیاز صنعت، خط تولید جدید خود را راه‌اندازی کرد. این خط تولید قرار است محصولات مربوط به گرافن را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اطلاعات منتشر شده توسط سرگری وسکرسنسکی، از مدیران بخش تحقیق و توسعه شرکت نانو گرافن، این خط تولید خمیر آبی گرافنی بسیار غلیظ را تولید خواهد کرد. این شرکت صاحب فناوری است که با استفاده از آن می‌توان پایداری و کارایی محصول را افزایش داد که این موضوع به‌عنوان یکی از مزایای بسیار مهم شرکت نانو گرافن قلمداد می‌شود. امکان تولید محصول خشک و تعلیقه توسط شرکت نانو گرافن وجود دارد.

شرکت نانوگرافن از این خمیر در سیمان، پوشش‌های سازه‌های آبی و محصولات دیگر استفاده می‌کند. این شرکت موضوع ایمنی و کیفیت را در محصولات گرافنی حل و همچنین چالش‌های مربوط به حمل و نقل را نیز رفع کرده است. نانو گرافن به مشتریان خود اجازه می‌دهد که با استفاده از محصولات این شرکت رقابت‌پذیری خود را در بازار بهبود داده و بتوانند به نیاز‌های صنایع در حجم بالا پاسخ دهند.

بوریس گلداشتاین، مدیرعامل و بنیان‌گذار نانو گرافن می‌گوید: «با راه‌اندازی این خط تولید، گام بلندی در مسیر توسعه کسب و کار بر می‌داریم و می‌توانیم روی صنایع مختلفی تاثیرگذار باشیم. ما کار و تلاش زیادی انجام داده‌ایم تا بتوانیم محصولات هوشمند مختلفی ارائه کنیم. از فناوری نانو گرافن در محصولاتی در حوزه‌های فیلامنت قابل چاپ سه بعدی، فیلم‌های آبی هوشمند، محصولات صنعت دندان‌پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات صنعت داروسازی استفاده می‌شود. در این محصولات از گرافن دست‌نخورده ما استفاده شده‌ است.»

محصولات این خط تولید جدید قرار است از اواسط ماه مارس ۲۰۱۹ به مشتریان عرضه شود. شرکت نانو گرافن، شرکتی خصوصی بوده که محصولات مبتنی بر گرافن به بازار عرضه می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک واقع شده که به‌صورت ویژه روی چالش‌های مربوط به گرافن تمرکز دارد. روش‌های تولید مورد استفاده این شرکت کاملا زیست‌سازگار بوده و قابلیت تولید انبوه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نانو فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل قرارداد واگذاری، تولید و تکثیر بذر گندم ارقام باسیلو و اوکلید طی آیینی به امضای صمد بهزاد مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان و محمدعلی وهابیان مدیرعامل شرکت ارس بذر به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این آیین، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود کشاورزی در منطقه مغان گفت: شرکت ارس بذر، فعالیت‌هایی در زمینه تولید بذر گندم و سایر محصولات دارد و کشت و صنعت مغان به عنوان سهامدار این شرکت به منظور استفاده هر چه بیشتر از توانایی آن در صدد است تا در حوزه تولید بذر، نقش جدیدی به این شرکت واگذار کند.
صمد بهزاد، برندسازی به خصوص در حوزه بذر و نیز توجه به زنجیره ارزش و تولید محصولات کشاورزی صادرات محور را یکی از برنامه‌های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ذکر کرد و افزود: کشت و صنعت مغان در تولید محصولات کشاورزی به خصوص در عرضه محصولات لبنی و دامی صاحب برند مغانه شده است.
وی واگذاری امتیاز و مالکیت معنوی گندم ارقام باسیلو و اوکلید از سوی شرکت تحقیق و تولید ارس بذر به شرکت کشت و صنعت مغان را موجب ایجاد فرصت فعالیت جدیدی در تاریخ این مجتمع عظیم تولیدی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: شرکت تحقیق و تولید ارس بذر نقش مهمی در بررسی و تحقیق در زمینه یافتن ارقام برتر و سازگار در محصولات زراعی در منطقه دارد و بر همین اساس، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خود را موظف به حمایت از این موسسه می‌داند و برای بهبود شرایط توسعه و تولید بذور محصولات زراعی از این مجتمع حمایت می‌کند.
وی اضافه کرد: کشت و صنعت مغان در نظر دارد تا با توجه به توانمندی تولید ارقام گندم در این منطقه و مناطق معتدل و سردسیر استان اردبیل، علاوه بر تأمین بذور مورد نیاز خود، منطقه، استان و سایر استان‌های شمال غرب کشور، نسبت به صادرات این ارقام با برند مغانه به کشور‌های خارجی نیز برنامه ریزی و اقدام کند.
بهزاد تاکید کرد: خودکفایی در حوزه‌های زراعی و تامین بذر نقش چشمگیری در استقلال کشور دارد و تجربه نیز نشان داده است که تولید بیش از پیش به امنیت غذایی کشور انجامیده و حتی به اقتدار غذایی منجر شده است و بر همین اساس، شرکت کشت و صنعت مغان، تلاش خود را برای تولید بذر به منظور تامین نیاز کشور و حتی صادرات آن متمرکز کرده است.

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد