Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:42:37 GMT

ممنوعیت گرفتن اسکرین شات در به روز رسانی جدید واتساپ

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۶۱۵

ممنوعیت گرفتن اسکرین شات در به روز رسانی جدید واتساپ

تهران- ایرنا- در بروزرسانی جدید پیام رسان واتساپ، کاربران در صورت فعال سازی قفل امنیت اثر انگشتی امکان گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی را نخواهند داشت.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی «WABetainfo»، واتساپ در حال آزمایش یک سیستم امنیت اثرانگشتی جدید است که در صورت فعال شدن، کاربران برای بازکردن این پیام رسان، ملزم به اسکن اثرانگشت خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب توجه این است که در صورت فعال کردن این قفل، کاربران امکان گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی خود را از دست می دهند.
WABetaInfo اسکرین شاتی از نسخه بتای این به روز رسانی منتشر کرده که می گوید: «با فعال کردن این گزینه، باز کردن واتساپ منوط به اسکن اثرانگشت بوده و امکان گرفتن اسکرین شات از چت ها وجود ندارد.»
این تارنما در ادامه این طور پیش بینی کرده است که اقدامات امنیتی جدید چندان به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد.
باید دید که آیا ممنوعیت گرفتن اسکرین شات از چت های شخصی به نسخه نهایی راه می یابد یا نه، اما به هر روی همواره گزینه غیرفعال کردن قفل اثرانگشتی و دسترسی دوباره به امکان اسکرین شات گرفتن از چت های خود را خواهید داشت.
علمی**9418**1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي واتس اپ اسكرين شات حريم شخصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: بر اساس بازرسی که توسط معاونت گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

محمد فرخ‌زاده امروز، ۸ فروردین با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری به صورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می‌گیرند، افزود: از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جا به‌جا شده‌اند.

وی افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۳۸۲ دستگاه سواری، کار حمل و نقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد و اصفهان صورت گرفته است.

فرخ‌زاده گفت: طبق اعلام بازرسین وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب بوده ولی در زمینه محل استراحت مسافرین و تبلیغات و راهنمایی مسافرین و زائرین نیاز به تقویت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان پایش نور گلخانه در دو طیف نوری مادون قرمز و فتوسنتز
  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال